Re: NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

★★★ Newbie

I bought a Logitech G29 Race-wheel specially for NFS Hot pursuit remastered. But the game (windows 10 platform) doesn't recognize this race wheel. Does anybody known a fix so i can play the game with it, The G29 G Hub from Logitech is installed. Do i need a profile to use the controller in NFS, if so where can i download this profile. Anny help is welcome.

Bericht 1 van 4 (1.182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

★★★ Newbie
@EA_Neil Bedankt voor je info, ik heb ondertussen gevonden dat je manueel de verschillende functies kan toewijzen aan het logitech racewiel bij de instelling van het game. Sommige zoals het aantal toeren dat het racewiel moet uitvoeren kan je dan weer ingeven bij de software van het logitech racewiel. Niet ideaal, maar het werkt wel.
grtjs

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (1.141 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

Community Manager (retired)

Hey @Clasparian ,

 

Welkom op het Nederlandse forum and mijn excuses voor het late antwoord. Ik ben bang dat net zoals zijn voorganger de remaster helaas geen officiële wheel support heeft. Ik snap dat niet ideaal is en het lijkt helaas te maken te hebben met hoe de voorganger waar het op gebaseerd heeft ook geen wheel support had. 

 

Het kan alsnog een goed idee zijn wat programma's te proberen die mogelijk wheel support mogelijk maken in games die het niet rechtstreeks supporten maar dit is helaas niet ondersteunt door ons bij EA en op eigen risico.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 4 (1.162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

★★★ Newbie
@EA_Neil Bedankt voor je info, ik heb ondertussen gevonden dat je manueel de verschillende functies kan toewijzen aan het logitech racewiel bij de instelling van het game. Sommige zoals het aantal toeren dat het racewiel moet uitvoeren kan je dan weer ingeven bij de software van het logitech racewiel. Niet ideaal, maar het werkt wel.
grtjs
Bericht 3 van 4 (1.142 Weergaven)

Re: NFS Hot Pursuit Remastered don't recognize logitech G29

Community Manager (retired)
@Clasparian

Blij om dit te horen! Het was inderdaad met het origineel ook via derde partije support tot bepaalde hoogte mogelijk en ik ben blij dat je dit uitgevonden hebt want het spel ondersteunt het niet direct inderdaad (helaas).

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 4 (1.136 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help