januari 2021
I bought a Logitech G29 Race-wheel specially for NFS Hot pursuit remastered. But the game (windows 10 platform) doesn't recognize this race wheel. Does anybody known a fix so i can play the game with it, The G29 G Hub from Logitech is installed. Do i need a profile to use the controller in NFS, if so where can i download this profile. Anny help is welcome.
Opgelost! Ga naar oplossing.
januari 2021
januari 2021
Hey @Clasparian ,
Welkom op het Nederlandse forum and mijn excuses voor het late antwoord. Ik ben bang dat net zoals zijn voorganger de remaster helaas geen officiële wheel support heeft. Ik snap dat niet ideaal is en het lijkt helaas te maken te hebben met hoe de voorganger waar het op gebaseerd heeft ook geen wheel support had.
Het kan alsnog een goed idee zijn wat programma's te proberen die mogelijk wheel support mogelijk maken in games die het niet rechtstreeks supporten maar dit is helaas niet ondersteunt door ons bij EA en op eigen risico.
- EA_Neil
januari 2021
januari 2021
Verlies de race niet door netwerk-lag.
Verbeter je verbindingWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help