NFS Heat werkt niet meer (ps plus)

door maurice_n83
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

NFS Heat werkt niet meer (ps plus)

★★ Apprentice

Tijdje terug was NFS Heat game of the month bij ps plus. Nu wilde ik het weer een keer spelen, maar op alle accounts (mijn eigen en die van mijn zoons) staat er een slotje op.

 

Ondanks dat twee van de drie accounts een ps plus abonnement hebben. Heb ook al de primaire PlayStation settings gewijzigd maar zonder resultaat. Ik zag overigens bij meer spellen ineens een slotje staan. Zijn de maandelijkse games tegenwoordig maar tijdelijk te spelen?

Bericht 1 van 4 (460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat werkt niet meer (ps plus)

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @maurice_n83,

Welkom!

Bij PS Plus is het zo dat alle spellen die je claimed via de PS Plus Spellen van de Maand, deze alleen (naar mijn weten) op het account zelf te spelen zijn waar ze mee geclaimd zijn, omdat ze zijn verbonden aan het abonnement van dat specifieke account.

Je kunt hier beter contact met Sony PlayStation support voor opnemen.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 4 (454 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat werkt niet meer (ps plus)

★★ Apprentice
@EA_Leeuw Oh dan is dat veranderd zeker? Want voorheen speelden we het altijd op die manier: 2 PlayStations in huis en 1 ps plus abonnement. Maar met de juiste instelling (primair op de gezamenlijke PS4) waren de ps plus spellen op ieders account te spelen. Nu zijn ze op geen enkel account meer te spelen, ook niet op het account dat ze heeft aangekocht.

Maar ik zit hier niet helemaal goed met mijn vraag inderdaad, maar toch bedankt voor het antwoord!
Bericht 3 van 4 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat werkt niet meer (ps plus)

Community Manager
@maurice_n83, geen dank! Hopelijk kom je eruit. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 4 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help