NFS Heat Save game pakt hij niet meer

door vechtarend
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

NFS Heat Save game pakt hij niet meer

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

ik wou net need for speed heat opstarten en komt nu steeds met.

 

your local doenst match the one stored online? do you want to upload your local one? Until you do you cant play online.

 

Hoe krijg ik mijn save game terug? en hoe kan het dat hij opeens verwijderd lijkt te zijn?

 

heb er zoveel uur al in zitten en opnieuw moeten beginnen moet ik niet aan denken!

vannacht was mijn rep 23 en cash 700.000

 

Speel op de playstation

Bericht 1 van 12 (1.458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★★★★ Novice

Op dit moment geen problemen meer! Save de game nu ook wat vaker tussen door en upload het zelf naar de cloud! 

 

Op hoop van zegen dat het eenmalig was! 

In thread bekijken

Bericht 5 van 12 (1.356 Weergaven)

Alle reacties

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★★★ Novice

Heb all men wagen's kwijt na deze optie ook gekregen te hebben, nu heb ik wel mijn heat lv 48 staat er nog steeds het verhaal lijn is nog steeds voltooid maar heb enkel mijn start wagen terug in originele kleur en toestand , en kan deze niet van kleur veranderen al mijn andere wagen zijn weg 

Bericht 2 van 12 (1.400 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

EA SPORTS FC Team

Hey @vechtarend,

 

Wat ik ervan begrijp is jouw lokale save opeens verdwenen en de save die in de cloud staat is de juiste?

 

Of gaat het om dit probleem?

 

https://answers.ea.com/t5/Technical-Issues/NFS-Heat-Item-Sync-Error-Code-40080000-PS4/td-p/8399049

Jason.png
Bericht 3 van 12 (1.393 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

Gaat inderdaad eerst om dat probleem, toen ik jullie aan de lijn had ging hij opeens door naar een save game. Heb de voortgang in de spelwereld nog wel, maar al mijn geld en auto's zijn weg.

 

Ook aangegeven dat ik alleen op me PlayStation speel en nergens anders heb ingelogd.

 

Gevraagd of ik door kon spelen om bijvoorbeeld weer geld op te halen voor nieuwe auto's en update. Mij werd geadviseerd om te wachten op een fix omdat de fout niet uit het spel is.

 

Hebben jullie daar nu al iets op bedacht?

 

#herinstallatie niet geholpen, ik denk maar dat ik een poging ga wagen om toch nieuwe auto's en geld bij elkaar te halen als hij weer in error dan geef ik het echt op!

Bericht 4 van 12 (1.367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★★★★ Novice

Op dit moment geen problemen meer! Save de game nu ook wat vaker tussen door en upload het zelf naar de cloud! 

 

Op hoop van zegen dat het eenmalig was! 

Bericht 5 van 12 (1.357 Weergaven)

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

EA SPORTS FC Team
@vechtarend Blij dat alles weer normaal opslaat, maar ben je nu wel jouw vorige vooruitgang kwijt?
Jason.png
Bericht 6 van 12 (1.349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★★★★ Novice

Ik had de spelvoortgang nog gewoon! Maar alles daar omheen was weg, geld wagens upgrades.

Bericht 7 van 12 (1.336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

EA SPORTS FC Team
@vechtarend We hebben gister wat verbeteringen uitgebracht die dit nu moeten voorkomen.

Laat het weten of het nogmaals voorkomt Standard smile
Jason.png
Bericht 8 van 12 (1.324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★★ Novice

Ik krijg sinds vandaag: Item system synchronization failed error code 40010000, ik kan niet online daardoor maar als ik solo game doe doet hij het wel.. hoe kan ik dit oplossen? 

Bericht 9 van 12 (1.317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: NFS Heat Save game pakt hij niet meer

★ Novice
@CallMeKenshinn Ik heb dit probleem al 2 keer gehad. Je moet de game helemaal afsluiten. Terug opstarten, een solo game starten en daarna quitten naar de lobby. Enkele minuten wachten en daarna een online game starten. Normaal gezien gaat ie na enkele malen proberen terug gewoon synchen.
Bericht 10 van 12 (1.299 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help