Re: Koppelen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Koppelen

★★ Novice
Hallo iedereen.

Ik heb dus need for speed Hot Pursuit en om daarmee online te gaan heb ik dus de server van ea nodig maar waar ik ook kijk ik kan nergens mijn ps3 aan mijn ea account koppelen. Op de site niet. Op het spel niet etc. Iemand ideeen?
Bericht 1 van 6 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Koppelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @CaptainKoffie,

 

Via https://help.ea.com/ is het mogelijk om in te loggen via jouw PSN account en jouw EA account te linken zodat je Hot Pursuit online kunt spelen. Let er wel op dat het niet mogelijk is om jouw EA account te linken aan een PSN sub-account, je hebt hiervoor een master account nodig. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (864 Weergaven)

Alle reacties

Re: Koppelen

EA SPORTS FC Team

Hallo @CaptainKoffie,

 

Via https://help.ea.com/ is het mogelijk om in te loggen via jouw PSN account en jouw EA account te linken zodat je Hot Pursuit online kunt spelen. Let er wel op dat het niet mogelijk is om jouw EA account te linken aan een PSN sub-account, je hebt hiervoor een master account nodig. 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (865 Weergaven)

Re: Koppelen

★★ Novice
Jesus wat dom. Zo simpel en ik alles maar proberen om het op te lossen en heb nooit die optie kunnen vinden Haha dankzij jouw link wel. Heel erg bedankt! Was me zonder jou niet gelukt.
Bericht 3 van 6 (649 Weergaven)

Re: Koppelen

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat je weer verder kunt spelen :eahigh_file:

 

Vroeger speelde ik ook altijd Hot Pursuit op de PS3 en BurnOut Paradise, beide geweldige games. Ga je ook Need for Speed Payback spelen?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (644 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Koppelen

★★ Novice
Dank je wel. Standard smile ik heb vooral most wantend veel gespeeld via de pc en had altijd plezier erin dus verheug me op het online gedeelte van Hot Pursuit.
Bericht 5 van 6 (638 Weergaven)

Re: Koppelen

EA SPORTS FC Team

Ik heb Most Wanted ook enorm veel gespeeld op de PSP, geweldige game was dat, hoop dat je evenveel plezier hebt in het online gedeelte van Hot Pursuit.

Jason.png
Bericht 6 van 6 (634 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help