Re: Error code 00000069

door Liander_Leander
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Error code 00000069

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Liander_Leander, oké. Ik wil misschien even wat proberen.

Zou je misschien Apex Legends kunnen downloaden /opstarten vanuit de PSN store? Als het goed is, is het gratis te downloaden. Dan kunnen we kijken of dat alles inderdaad goed gekoppeld is. Misschien denk je aan de verkeerde accounts? Wie weet.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 11 van 14 (2.658 Weergaven)

Re: Error code 00000069

★★ Novice

Hoi @EA_Leeuw ,

 

Ik heb Apex legends net gedownload en er kwam gelijk een vraag om mijn account te beveiligen dat heb ik gedaan en daarna doet hij het gewoon (ik krijg dan een melding met beveilig je account met een vraag). Het gekke is wel dat ik een melding van psn kreeg dat een of andere opnamen was gestopt terwijl ik geen opname was begonnen maar dat is weer een ander verhaal. 

Het goede nieuws is dat ik net nfs rivals opstart en dat ik een account bevestiging krijg van origin!! Dus hij doet het Standard smile EINDELIJK 

mij denk dat nadat ik met mijn ea account heb ingelogd in apex legends hij het soort van heeft overgenomen


hartelijk bedankt voor je hulp!

en alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

Bericht 12 van 14 (1.403 Weergaven)

Re: Error code 00000069

★★★★★ Expert
Ook dit spel is een EA spel. Ben je soms van een kinderaccount naar een volledige account van EA / Origin gegaan, @Liander_Leander?
Waarschijnlijk was er iets mis met de instellingen. Het nieuwe spel gebruikt wel een betere veiligheid / beveiliging, waarbij het al oudere spel het niet lukte om deze na te gaan.

Groetjes.
Bericht 13 van 14 (1.376 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Error code 00000069

Community Manager
Hey @Liander_Leander,

Gelukkig Nieuwjaar!

Wat fijn om te horen dat dit het heeft opgelost voor je!

Veel speel plezier! 🥳
EA_LeeuwAHQ
Bericht 14 van 14 (1.367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help