Re: Easymenu popup en camera positie veranderd.

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Easymenu popup en camera positie veranderd.

★ Apprentice

Ik heb weer iets nieuws met dit spel maar het is wel heel erg vervelend.

Het is nu namelijk zo dat 'in the heat of the moment' de camera positie naar onder de motorkap/bumper gaat en het Easydrive springt in beeld.

Hierdoor is de kaart niet meer te zien bijv. En ik moet, niet meer de jongste, wel heel snel zien te reageren door de camera stand terug te zetten en het Easydrive menu te verbergen.

Ik heb in eerste instantie info gevraagd bij de gameshop die me adviseerde een nieuwe controller aan te schaffen. Echter gebeurd het nu nog steeds en nu zegt men dat het een hack of zoiets is! Wat het ook is, het is wel heel erg vervelend.

Iemand een idee wat hiertegen te doen?

Groet,

Ray.

Bericht 1 van 4 (367 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Easymenu popup en camera positie veranderd.

★★★★★ Expert
Had je dit onderwerp per ongeluk dubbel aangemaakt, @PlungedMass928?
Want er werd gereageerd hier: https://answers.ea.com/t5/Need-for-Speed-Games/Easydrive-popup-en-camera-positie-veranderd-tijdens-s...

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Easymenu popup en camera positie veranderd.

★ Apprentice

uhm_ea(okt2020).JPGSnap niets meer van wat hier aan de hand is! Maar laat maar want het lijkt nu wel steeds erger te worden. Niet te doen. Het was zo'n leuk spel.

Bericht 3 van 4 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Easymenu popup en camera positie veranderd.

★★★★★ Expert
Je bericht bevat ongeldige opmaak, @PlungedMass928. Deze zal je toch nakijken, aanpassen of verwijderen.

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help