Easydrive popup en camera positie veranderd tijdens spel

door PlungedMass928
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Easydrive popup en camera positie veranderd tijdens spel

★ Apprentice

Ik heb weer iets nieuws met dit spel maar het is wel heel erg vervelend.

Het is nu namelijk zo dat 'in the heat of the moment' de camera positie naar onder de motorkap/bumper gaat en het Easydrive springt in beeld.

Hierdoor is de kaart niet meer te zien bijv. En ik moet, niet meer de jongste, wel heel snel zien te reageren door de camera stand terug te zetten en het Easydrive menu te verbergen.

Ik heb in eerste instantie info gevraagd bij de gameshop die me adviseerde een nieuwe controller aan te schaffen. Echter gebeurd het nu nog steeds en nu zegt men dat het een hack of zoiets is! Wat het ook is, het is wel heel erg vervelend.

Iemand een idee wat hiertegen te doen?

Groet,

Ray.

Bericht 1 van 3 (423 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Easydrive popup en camera positie veranderd tijdens spel

★★★★★ Expert
Met welk Need for Speed spel en waarmee, @PlungedMass928?
Staan er soms instellingen onjuist? De standaardinstellingen eens terugzetten.
Al geprobeerd het spel te repareren?
Maak je soms gebruik van bepaalde software en/of apparaten die dit vreemd gedrag zouden kunnen veroorzaken?

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Easydrive popup en camera positie veranderd tijdens spel

★ Apprentice

He RealSimmor0,

Bedankt voor je reactie.

Het gaat hier om Need for Speed most Wanted. Of er incorrecte instelling zijn... Geen idee. Het draait van CD/DVD op een Playstation 3 en al een hele lange tijd.

Speel dit praktisch elke dag en heb soms dat alle gegevens kwijtraken waardoor ik overnieuw kan beginnen. Heb een tijdje gehad dat ik niet vooruit kon komen, eerste terug uit moest rijden om vooruit te kunnen. Dit gebeurd nu niet meer doch heb nu dat rare andere ding.

Heb deze console gekregen toen mijn zwager een 4 kocht en is toen leeg gemaakt of zoiets. Heb zelf de CD/DVD van het spel gekocht en in de console geplaatst. Het enige wat ik heb moeten doen is een account aanmaken bij Playstation en wat instellingen in de game zoals geen Miles maar kilometers en heb ook liever geen muziek erbij dus uitgezet. Speelde dit eerste op een XBox 360 doch vond hier heel weinig online activiteiten meer. Verder is er weinig te vermelden denk ik.
Het valt wel op dat het alleen online gebeurd. Ik kan uren offline rondrace. Mezelf door de kops laten pakken, of juist niet. Alle auto's rijden zonder probleem. Echter zodra ik online ga en in een speel lijst zit gebeurd dit regelmatig.

Eerlijk gezegd geeft het wel weer een extra dimensie aan het spel (elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen) waardoor ik sneller moet reageren en nog beter concentreren maar heb het liever niet.

Groet,
Ray.

Bericht 3 van 3 (402 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help