Re: Code niet geldig Need for Speed: Hot Pursuit

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Code niet geldig Need for Speed: Hot Pursuit

★★ Novice

Beste EA en forum leden.

 

Ik heb een tijdje geleden een spel op steam gekocht genaamd: Need for Speed: Hot Pursuit

 

Ik probeer nu de sleutel ervan te activeren om op Origin te kunnen spelen zodat ik online kan, Aangezien ik anders niet met de Autolog servers verbonden raakt terwijl ik dat van te voren wel kon.

 

Helaas is mijn sleutel ongeldig, Hij zegt namelijk dat dit al een keer geactiveerd is (?)

 

Zouden jullie me verder kunnen helpen?

 

Mvg,

 

HALOWARZ98

 

Bericht 1 van 2 (372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Code niet geldig Need for Speed: Hot Pursuit

EA SPORTS FC Team

Hey @HALOWARZ98,

 

Je kunt in jouw gamebibliotheek controleren of Hot Pursuit daar tussen staat. Vanuit de Gamebibliotheek kan je Hot Pursuit opstarten en dan zou het moeten werken.

 

Als hij er niet tussen staat, dan heb je de code waarschijnlijk al een keer ingediend op een ander EA account. Probeer dus eens in te loggen met een ander mail adres of log in met de gebruikersnaam. Werkt dat ook niet? Dan kan je contact opnemen met onze helpdesk via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Je kunt via deze link een chat in het Engels beginnen, aangezien er tijdelijk geen NL optie is, door de regio in te stellen op United States. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (311 Weergaven)

Alle reacties

Re: Code niet geldig Need for Speed: Hot Pursuit

EA SPORTS FC Team

Hey @HALOWARZ98,

 

Je kunt in jouw gamebibliotheek controleren of Hot Pursuit daar tussen staat. Vanuit de Gamebibliotheek kan je Hot Pursuit opstarten en dan zou het moeten werken.

 

Als hij er niet tussen staat, dan heb je de code waarschijnlijk al een keer ingediend op een ander EA account. Probeer dus eens in te loggen met een ander mail adres of log in met de gebruikersnaam. Werkt dat ook niet? Dan kan je contact opnemen met onze helpdesk via:

 

https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Je kunt via deze link een chat in het Engels beginnen, aangezien er tijdelijk geen NL optie is, door de regio in te stellen op United States. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (312 Weergaven)

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help