2psn accounts op 1EA account probleem???

door Springerke13
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

2psn accounts op 1EA account probleem???

★★ Novice

2 PSN accounts gekoppeld aan 1 EA account probleem.

 

Ik kan enkel online spelen als mijn zoon zijn game af staat en omgekeerd. Ik krijg ook de foutmeldingen zoals hier al vermeld staan.

 

Kan dit opgelost worden door 1 PSN accounts te laten wissen?  K heb dit met andere games nog niet gehad maar dit is super frustrerend.

 

Is dit de oorzaak van ons probleem??

Snel graag antwoord want via jullie helpdesk per telefoon was ik niet tevreden. 2 uur aan de lijn gehangen terwijl de wachttijd 5 min was en nog steeds niet verder geholpen

Bericht 1 van 11 (1.027 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★★★ Expert
Mocht de verkeerde EA account is gekoppeld, dien je contact op te gaan nemen met de helpdesk, @KiingLeviii, dat zal gaan via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/new/
Jouw regio instellen op "United States" en alle gegevens invullen.
Start daarna de chat in het Engels.


Laat je nog weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 11 van 11 (581 Weergaven)

Alle reacties

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★★★ Expert
Om er mee te beginnen, @Springerke13, dit is geen "helpdesk".

Jullie hebben 2 PSN accounts die dezelfde EA / Origin account delen? Dat is niet erg handig en zoals je merkt, geeft problemen. Elke spelconsole account dient gewoon zijn eigen EA / Origin account te hebben.

Het delen van accounts wordt in het algemeen afgeraden.
Naast dat er spelvoortgang, aangekochte producten, vrijgespeelde prestaties en bonussen kwijt kunnen raken, is het ook niet eens veilig. Daarnaast zal de eigenaar van dienste dit niet zo fijn vinden.

Voor het ontkoppelen, verwijderen of samenvoegen van de extra PSN account op de gebruikte spelconsole, dien je contact op te nemen met PSN zelf, indien je er niet uitkomt met de (online) documentatie.
https://support.playstation.com/s/


De gegevens bijwerken van je EA / Origin account:
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/if-you-forgot-your-ea-account-id-or-password/

In verband met de gevoeligheid van persoonsgegevens, dien je toch telefonisch contact op te nemen, met vragen en/of problemen rond om de EA / Origin accounts.


Groetjes.
Bericht 2 van 11 (1.020 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★ Novice

Denk dat je het niet goed begrijpt. Wij hebben dit spel 2 maal aangekocht en ik heb gewoon 2 accounts die sinds vele jaren gekoppeld zijn aan EA daar mijn zoon nog niet beschikte over een email en ps4. Maar delen geen games met mekaar. Hij heeft 65€ betaald in ps store en ik heb 65€ betaald in winkel.

 

Met andere games zoals FIFA en ufc nooit problemen gehad. Ik heb maar 1 account meer op mij  ps4 en het werkt nog niet. Mooie service deze NFS. 

Bericht 3 van 11 (1.015 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★★★ Expert
Elke PS4 heeft zijn eigen gekochte spel geïnstalleerd staan.

Heeft elke PSN account zijn eigen EA account, @Springerke13?
Bericht 4 van 11 (1.009 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★ Novice

@RealSimmor0 mijn zoon had vroeger geen ps4 maar wel een account op de mijne. Heeft EA hierdoor deze 2 bij mekaar gezet weet ik niet maar ik heb het niet gedaan. Heb ik ondertussen nog al van mensen gehoord dat dit soms gebeurd daar hij ook toen nog geen email adres had. 

 

Ik vind dit rare situatie. Zelfs als mijn ps4 af staat kan mijn zoon nog niet online. We krijgen steeds error code 40080000

Bericht 5 van 11 (992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★★★ Expert
Ervaren jullie dit ook met andere spellen van EA, @Springerke13?
Als met andere spellen die dezelfde leeftijdsindeling (of ouder) hebben?


Groetjes.
Bericht 6 van 11 (987 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★ Newbie

Ik heb even benieuwd. Heb hetzelfde probleem. 2 ps4 consoles, 2 licenties van NFS Heat, en 2 EA accounts. Maar er wordt maar 2 EA account gebruikt zeg maar. En dan kab r ook maar 1 persoon in NFSHeat connecten met EA. En e ander niet. In 1 EA account zie ik beide ps accounts gekoppeld staan en in het andere EA account geen gekoppeld account.

Wat ik ook doe, het lukt maar niet.

Heb jij het inmiddels opgelost? En hoe?

Bericht 7 van 11 (845 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★ Novice

Heb ook het zelfde probleem en soms al ik terug wil spelen ben ik zelf ook voortgang kwijt . 

Bericht 8 van 11 (821 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★★★★ Expert
Hallo @WWIIfighter, @KiingLeviii,

Controleer of alle instellingen met alle accounts, diensten en PS4 kloppen.
Is je betaalde abonnement voor PSN / PS4 nog actief en juist gekoppeld?
Er zouden problemen kunnen ontstaan als je een sub account in plaats van de masteraccount gebruikt op de PS4. Vele aanwezige accounts op een PS4, zou ook problemen kunnen geven bij sommige spellen.

Lees dit helpartikel hoe je jouw account van jouw spelconsole kan koppelen aan jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-your-origin-account-with-your-psn-id-and-gamertag/

Als dit geen verbetering geeft, dan zul je contact gaan opnemen met de helpdesk, om te zien wat zij voor jullie kunnen betekenen.


Groetjes.
Bericht 9 van 11 (817 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2psn accounts op 1EA account probleem???

★★ Novice
@RealSimmor0
Het probleem doet hem nog steeds voor heb gezien dat mijn vriendin ook op mijn ea account gekoppeld staat zou haar van lij ea willen verwijderen maar hoe?
Bericht 10 van 11 (803 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help