Re: 2 psn accounts gekoppeld aan 1 EA Account

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

2 psn accounts gekoppeld aan 1 EA Account

★★★ Newbie

Mijn vriend en ik speelde vroeger vaak op mijn ps omdat hij er nog geen had ( 2015). Hij had wel een psn account en deze destijds gekoppeld met mijn EA account. Tot de dag van vandaag is dit nog steeds van toepassing. Maar ik begin mij te ergeren omdat ik dus steeds mailtjes krijg van dingen die hij doet. Ook is het heel onhandig. Dus ik zou graag willen weten hoe ik zijn psn account kan ontkoppel aan mijn EA account.

Bericht 1 van 3 (659 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2 psn accounts gekoppeld aan 1 EA Account

★★★★★ Expert
Het delen van accounts wordt afgeraden, @CoCogiovanni. Van elk platform kan je maar 1 account koppelen aan jouw Origin / EA account.
Probeer via https://myaccount.ea.com/cp-ui/aboutme/index of jezelf dit alsnog kan aanpassen.

Anders, zal je contact opnemen met de helpdesk, via via de Engelstalige chat.
Ga naar https://help.ea.com/en/contact-us/ toe.
Zorg dat jouw regio is ingesteld op "United States" en alle gegevens invullen vervolgens.
Begin de chat in het Engels.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (647 Weergaven)
Highlighted

Re: 2 psn accounts gekoppeld aan 1 EA Account

Community Manager (retired)

Hey @CoCogiovanni ,

 

Ik kan mij goed voorstellen dat het onhandig is dat je vriend op hetzelfde account speelt. Helaas is dit niet iets wat je zelf kunt doen omdat dit mogelijk voortgang en andere aspecten van jouw account kapot kan maken.

 

Liggende aan de spellen die gespeeld worden zal de helpdesk (zoals aangegeven door @RealSimmor0 ) met je kijken of het makkelijker is het account te ontkoppelen of een nieuwe aan te maken.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (623 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Verbeter je verbinding met Need for Speed

Verlies de race niet door netwerk-lag.

Verbeter je verbinding

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help