Re: Mass Effect Legendary Edition start niet. Echt totaal niet

door Fred_vdp
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mass Effect Legendary Edition start niet. Echt totaal niet

★★★ Newbie

Hallo iedereen,

 

Ik ben vast niet de eerste en ook vast niet de laatste, maar Mass Effect the Legendary Edition wilt niet opstarten. Echt helemaal niet. Ik heb hem via Steam gekocht en als ik op Spelen druk gaat ie 2 seconden over naar de blauwe knop en word dan gauw weer de groene Spelen knop. Als ik hem via mijn Origins start gaat ie terug naar de homepagina maar verder niks. Ik heb mijn anti virus uit, ik heb het spel, Steam en Origins  meerdere keren verwijdert en opnieuw geinstaleerd, ik heb mijn Windows en drivers up-to-date, in administrator Origins gestart, niks werkt. Ik heb een Nvidia GTX760 videokaart en mijn processor is een IntelCore I5 CPU 750 en mijn ram geheugen is 16 gig. Ik baal als een stekker ik keek er zo naar uit Frown Iemand de gouden tip?

Bericht 1 van 5 (906 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mass Effect Legendary Edition start niet. Echt totaal niet

★ Novice

He hallo, 

 

Wat voor mij werkte was om op de gamelijst van steam op game met de rechtermuisknop te Klicken, naar eigenschappen te gaan, dan naar lokale bestanden te gaan en dan integriteit van lokale spelbestanden te kliken. Dan gaat hij even lopen en dan kan het zijn dat er dan gemeld wordt dat er een bestand mist, en dat wordt dan door steam automatisch opgehaald. Voor mij werkte het daarna allemaal weer. Bleek dat de Masseffectlauncher.exe was verwijdert. 

Bericht 2 van 5 (854 Weergaven)
Highlighted

Re: Mass Effect Legendary Edition start niet. Echt totaal niet

[ Bewerkt ]
Hero

@spookysil  De launcher can MELE vereist AVX, iets dat de Core i5 750 volgens mij niet ondersteunt (ik moet het even nakijken). Heel jammer, want de games zelf hebben die vereiste niet, maar je kan ze niet openen zonder de launcher.

 

Hopelijk wordt dit snel opgelost.



CCP Hero Banner - Red.png


Bericht 3 van 5 (845 Weergaven)

Re: Mass Effect legendary edition wont start. At all

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @spookysil ,

 

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan liep in het weekend. Laten we er samen een kijkje naar nemen.

 

Kun je ons laten weten:


- Welke anti-virus je gebruikt
- Of je toevallig andere apparaten in jouw PC hebt via USB die er tijdelijk uit kunt halen om te testen

- Of je toevallig niet standaard karakters in jouw Windows profiel en/of folders hebt zoals bijvoorbeeld de ä

 

Het kan het waard zijn jouw computer schoon op te starten zoals hier uitgelegd en het spel dan te proberen (de computer erna weer herstarten zet alles weer terug naar normaal) of om te zien of hij wel werkt onder een nieuw admin Windows profiel (kun je makkelijk aanmaken en verwijderen voor testen).

 

Mocht dit inderdaad het AVX probleem zijn dan is er een mogelijke workaround zoals hier besproken wordt maar houd in de gaten dat mocht je deze fix willen probeen dit op eigen risico is en niet van onze kant komt. 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 5 (839 Weergaven)

Re: Mass Effect legendary edition wont start. At all

Community Manager

Hey allemaal, 

 

Aangezien dit een zeer oud topic is, gaat hij op slot.

 

Mocht je nog steeds eventueel last hebben van dit (of een ander) probleem, dan wordt het geapprecieerd als je hierover een nieuw topic aanmaakt.

 

Dankjewel!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (446 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help