Mass Effect Andromeda beweert dat online opties niet toegestaan zijn.

door Vrijegeest
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Mass Effect Andromeda beweert dat online opties niet toegestaan zijn.

★★★ Newbie

Ik heb de komende 3 maand XBOX LIVE op mijn PC en daarmee ook toegang tot EA PLAY. Kan game prima spelen, maar ik krijg een melding dat ik geen toegang heb tot online elementen (zie screenshot). Nu las ik online ergens dat mensen die eerst via Origin Acces gebruikt hebben om dit spel te spelen (en dat abbonement hebben opgezegd) tegen hetzelfde probleem aanlopen en dat EA dat alleen kan resetten. Maar aangezien er geen manier is om contact op te nemen met EA (krijg dit forum als enige opties) hoop ik dat iemand van EA dit ziet.

Bericht 1 van 2 (764 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Mass Effect Andromeda beweert dat online opties niet toegestaan zijn.

Community Manager (retired)

Hey @Vrijegeest ,

 

Dit kan inderdaad wel eens voor komen als de oudere EA Play al afgelopen is. Kun je voor mij kijken of het volgende helpt om contact te komen via de chat? We kunnen je hier ook mee helpen over social media (Twitter/Facebook) als je dat liever gebruikt.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die helemaal niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Als je een onzin email mee geeft zorg er dan voor dat eenmaal op de chat je de juiste door geeft.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (757 Weergaven)
0 Kudos

Alle reacties

Re: Mass Effect Andromeda beweert dat online opties niet toegestaan zijn.

Community Manager (retired)

Hey @Vrijegeest ,

 

Dit kan inderdaad wel eens voor komen als de oudere EA Play al afgelopen is. Kun je voor mij kijken of het volgende helpt om contact te komen via de chat? We kunnen je hier ook mee helpen over social media (Twitter/Facebook) als je dat liever gebruikt.

 

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt (of eentje die helemaal niet bestaat) en druk nogmaals op contactopties en kies chat. Als je een onzin email mee geeft zorg er dan voor dat eenmaal op de chat je de juiste door geeft.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 2 (758 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help