juli 2021
Ik ben zojuist begonnen aan wat ik geloof is de laatste missie in ME3. Na het deactiveren van het luchtafweergeschut en de evacuatie per shuttle volgt een conversatie met Majoor Coates. Als deze cutscene voorbij is volgt er een laadscherm. Hierbij draait het icoontje echter niet en blijft het spel vaststaan op het laadscherm. Ik heb al opnieuw opgestart, gerepareerd, zelfs een verse installatie gedaan.
Ik zou graag dit spel afmaken. Als er geen andere oplossing is zou ik het zeer waarderen als iemand mijn save zou kunnen vorderen naar vlak na de conversatie met Coates. Dit is de meest recente save die ik heb.
https://filebin.net/iyh1hsve4s6zzf0w
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2021
juli 2021
juli 2021
Hey @EA_Neil ,
Ik heb al je suggesties geprobeerd, missie herstart, grafische instellingen zo laag mogelijk, video op windowed, drivers update, herstart. En nog steeds zit ik vast op dit scherm:
Het icoontje rechtsonderin draait niet, en zelfs na een kwartier wachten verandert er niks. Het verzuurt de ervaring een beetje, om het idee te krijgen dat ik het einde niet ga zien... Zijn er nog andere mogelijkheden?
Groet,
Joeristoef
juli 2021
juli 2021
Hey @EA_Neil ,
Na wat verschillende dingen geprobeerd te hebben wilde hij uiteindelijk wel door en heb ik het spel mooi af kunnen ronden. Ik ben teruggegaan naar een eerdere save, nog voor de missie gestart is en heb andere squad members gekozen. Geen idee wat nou uiteindelijk het probleem is geweest, maar bedankt voor je ondersteuning!
juli 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help