Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

★★★ Newbie

Ik ben zojuist begonnen aan wat ik geloof is de laatste missie in ME3. Na het deactiveren van het luchtafweergeschut en de evacuatie per shuttle volgt een conversatie met Majoor Coates. Als deze cutscene voorbij is volgt er een laadscherm. Hierbij draait het icoontje echter niet en blijft het spel vaststaan op het laadscherm. Ik heb al opnieuw opgestart, gerepareerd, zelfs een verse installatie gedaan.

 

Ik zou graag dit spel afmaken. Als er geen andere oplossing is zou ik het zeer waarderen als iemand mijn save zou kunnen vorderen naar vlak na de conversatie met Coates. Dit is de meest recente save die ik heb.

 

 

https://filebin.net/iyh1hsve4s6zzf0w

Bericht 1 van 6 (1.074 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

Community Manager (retired)
Hey @Joeristoef,

Bedankt voor het berichtje en sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt, en dat ook nog eens zo dichtbij het einde!

Helaas is het niet mogelijk voor ons om save files aan te passen en vooruit te zetten dus ik ben bang dat dat geen optie is. Meestal is het repareren van het spel de oplossing voor dit soort problemen en heb ik verder geen andere spelers kunnen vinden met dit probleem.

Kun je zien of het volgende helpt om langs dit gedeelte te komen:

1. Mocht je een eerdere save hebben, probeer het via daar te spelen en zie of het dan wel doorloopt
2. Kijk eens of het helpt de grafische instellingen naar het laagste te zetten puur alleen voor dit gedeelte
3. Zet de video instellingen op windowed en zie of dat helpt om door dit laadscherm te komen

Daarnaast kan het ook een goed idee zijn om te dubbel checken dat je over de meest recente video kaart driver updates beschikt.

- EA_Neil
Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (1.056 Weergaven)
0 Kudos

Alle reacties

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

Community Manager (retired)
Hey @Joeristoef,

Bedankt voor het berichtje en sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt, en dat ook nog eens zo dichtbij het einde!

Helaas is het niet mogelijk voor ons om save files aan te passen en vooruit te zetten dus ik ben bang dat dat geen optie is. Meestal is het repareren van het spel de oplossing voor dit soort problemen en heb ik verder geen andere spelers kunnen vinden met dit probleem.

Kun je zien of het volgende helpt om langs dit gedeelte te komen:

1. Mocht je een eerdere save hebben, probeer het via daar te spelen en zie of het dan wel doorloopt
2. Kijk eens of het helpt de grafische instellingen naar het laagste te zetten puur alleen voor dit gedeelte
3. Zet de video instellingen op windowed en zie of dat helpt om door dit laadscherm te komen

Daarnaast kan het ook een goed idee zijn om te dubbel checken dat je over de meest recente video kaart driver updates beschikt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 2 van 6 (1.057 Weergaven)
0 Kudos

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

★★★ Newbie

Hey @EA_Neil ,

 

Ik heb al je suggesties geprobeerd, missie herstart, grafische instellingen zo laag mogelijk, video op windowed, drivers update, herstart. En nog steeds zit ik vast op dit scherm:

 

https://imgur.com/86LECG7

 

Het icoontje rechtsonderin draait niet, en zelfs na een kwartier wachten verandert er niks. Het verzuurt de ervaring een beetje, om het idee te krijgen dat ik het einde niet ga zien... Zijn er nog andere mogelijkheden?

 

Groet,

 

Joeristoef

 

 

Bericht 3 van 6 (1.046 Weergaven)
0 Kudos

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

Community Manager (retired)
@Joeristoef,

Ik zal eens rondvragen of ik nog wat alternatieven kan vinden maar ik ben bang dat ik zo snel geen antwoord heb want meestal lost het repareren van het spel of het aan laten staan voor 5 minuten en het dan nogmaals proberen dit soort problemen op. Vaak bij dit soort crashes heeft hij moeite bij het inladen van bepaalde bestanden.

Je zou ook kunnen zien of het uit zetten van bijvoorbeeld Discord en het uit schakelen van Origin In-game helpt (dit kun je uitschakelen in de Origin settings > Origin In-game) voor het geval het een overlay issue is of een achievement die niet lekker loopt.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 6 (1.035 Weergaven)
0 Kudos

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

★★★ Newbie

Hey @EA_Neil ,

 

Na wat verschillende dingen geprobeerd te hebben wilde hij uiteindelijk wel door en heb ik het spel mooi af kunnen ronden. Ik ben teruggegaan naar een eerdere save, nog voor de missie gestart is en heb andere squad members gekozen. Geen idee wat nou uiteindelijk het probleem is geweest, maar bedankt voor je ondersteuning!

Bericht 5 van 6 (1.028 Weergaven)
Highlighted

Re: ME3 bevriest tijdens het laden in Priority: Earth

Community Manager (retired)
@Joeristoef,

Ik ben super blij om te horen dat dat uiteindelijk geholpen heeft zodat je toch het spel af kon ronden. Mijn grootste excuses dat je na zo'n episch avontuur tegen zo'n bug aan liep net voor het einde.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (1.023 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help