Sfałszowany konkurs EA

autor: Hoth24_YT
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Zaakceptowane rozwiązanie

Sfałszowany konkurs EA

★★★★★ Apprentice

Chciałbym oznajmić, że Wasz konkurs został sfałszowany przez Was samych. Ja oddaje preordera do sklepu Origin i moi przyjaciele też wycofują się z kupna gry, kilkaset osób pójdzie za mną po sznurku. Gram w te serie od 2004 roku, a dziś plucie mi w twarz. ŻENADA.

Wiadomość 1 z 9 (561 wyświetleń)

Zaakceptowane rozwiazanie

Dot.: Sfałszowany konkurs EA

Community Manager

@Hoth24_YT

 

Rozumiem, że masz na myśli ten konkurs, bo w swojej wypowiedzi zapomniałeś tego sprostować. Z racji tego, że konkurs realizowany był poprzez Electronic Arts Polska, sugerowałbym kontakt bezpośrednio z organizatorem konkursu. 

 

Poniżej znajdziesz część regulaminu konkursu:

 

Spoiler

(...) 6.3. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Konkursu mogą być składane przez Uczestników w formie pisemnej, na adres Organizatora w terminie 1 miesiąca od dnia zakończenia Konkursu.
6.4. Reklamacja powinna zawierać:

a) dopisek na kopercie: „Reklamacja – „Konkurs Najlepsze akcje z bety Star Wars Battlefront II”

b) wskazanie imienia, nazwiska i adresu do korespondencji (a także opcjonalnie kontaktowego nr tel. komórkowego);

c) uzasadnienie powodów wniesienia reklamacji;

d) podpis reklamującego. (...)

 

 

 

Zobacz w watku

Wiadomość 6 z 9 (715 wyświetleń)

Wszystkie odpowiedzi

Dot.: Sfałszowany konkurs EA

★★ Guide

Najgorsze jest to, że mało kto tu odpowiada. To forum to totalna kpina, żadnego wsparcia, strach przed odpowiedziami na pytania, brak innej formy komunikacji, nic, zero, null. Wstyd po prostu.

Wiadomość 2 z 9 (535 wyświetleń)

Dot.: Sfałszowany konkurs EA

[ Edytowane ]
★★★★★ Apprentice

[edytowanie przez EA_Kuba] zobaczcie kto wygrał - ktoś kto pracuje w sony polska albo jego znajomy czy rodzic. Regulamin złamany.

Wiadomość 3 z 9 (528 wyświetleń)

Dot.: Sfałszowany konkurs EA

★★★★★ Newbie