Dot.: Czy mogę przenieść punkty FIFA Points z gry FIFA 19 do FIFA 21?

autor: PL_zolter_PL
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Czy mogę przenieść punkty FIFA Points z gry FIFA 19 do FIFA 21?

★ Novice

czy nie realizując wcześniej transferu FIFA Points z gry FIFA 19 można bezpośrednio przenieść do FIFA 21?

Wiadomość 1 z 3 (672 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Czy mogę przenieść punkty FIFA Points z gry FIFA 19 do FIFA 21?

Community Manager

Hej @PL_zolter_PL 

 

FIFA Points można przenieść tylko o jedną wersję gry jednocześnie. Dodatkowo "okienko" na przeniesienie punktów z FIFA 20 do FIFA 21 wygasło 1 stycznia 2021 roku.

Wiadomość 2 z 3 (654 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Czy mogę przenieść punkty FIFA Points z gry FIFA 19 do FIFA 21?

★ Novice

Panie Kubo, 

dziękuję za wyjaśnienie. W Fife gram od 1997 roku, czyli nie ujmując Pana wieku pewnie wtedy jeszcze nie myślał Pan że będzie Pan community managerem Standard smile

Rozumiem, że EA nie jest instytucją non-profit, jednak uważam, że tego typu praktyki rzucają komercyjny cień na każdą kolejną edycję. Może młodsze pokolenie jest do tego przyzwyczajone, ja mam 43 lata i trochę inne patrzenie. 

Obecnie, po uruchomieniu na moim koncie F21, bez coins i przetransferowanych points zaczynam jak nowicjusz, z przypadkowym składem, z tą różnicą, że mój "przetransferowany" rating gracza z F19 w Division Rivals zestawiają mnie w mecze przypominające walkę z wiatrakami, coś  w stylu rozgrywki Polonia Nysa - Bayern Monachium.

F21 otrzymałem w prezencie gwiazdkowym, nie zdążyłem przetransferować points, ponieważ nawet nie wiedziałem że jest ograniczenie czasowe Frown  Nawet nie wiem czy byłoby to możliwe, gdybym zakupił F20 tylko do celów "transferowych".

Reasumując, uważam się w pewnym sensie oszukany zaistniałą sytuacją, jednak uważam, że z każdej sytuacji jest jakieś wyjście i takiego oczekuję ze strony EA.