Dot.: Mass Effect Legendary Edition wybór języka

autor: lukitram_PL
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Dot.: Mass Effest LE nie działa na Origin

★ Apprentice
@EA_Cekiel Dlaczego nie odpowiadasz na pytania odnośnie katastrofalnej wersji językowej, brak możliwości jej zmiany i oszustwa na okładce gry, którą drukował polski oddział?!?
Wiadomość 151 z 170 (1 033 wyświetleń)
Odpowiedz
0 Kudo

Dot.: Mass Effect Legendary Edition wybór języka

[ Edytowane ]
★ Apprentice

10 dni od premiery i zero odzewu, coś mi się wydaje że nie ma co liczyć że coś w tej kwestii ruszy, nie znam się na tworzeniu gier, wiem tylko że to dosyć skomplikowany proces, ale jeżeli wystarczy modyfikacja zrobiona przez fana, albo zmiana nazwy plików (jak w przypadku ME2) żeby oddzielić napisy od dialogów to wydaje mi się że zrobienie osobnego suwaka dzięki któremu moglibyśmy sobie to ustawić z poziomu gry nie powinno być żadnym problemem dla doświadczonych twórców. Osobiście nawet zdzierżyłbym polski dubbing jeżeli byłby on po pierwsze w całej trylogii wraz z DLC, a po drugie powracające postacie odgrywaliby ci sami aktorzy, ale jako że mamy jedną wielką papkę gdzie w jednej grze usłyszymy i polskie i angielskie dialogi, bo podstawka dubbing ma a DLC już nie, to po prostu jedno wielkie XD. Naprawdę przykre jest to że nawet rodzimy oddział firmy nie zamierza podjąć jakiegoś dialogu z nami odbiorcami i chociaż ostudzić nasze nastroje, jedynie z tego co widziałem dostaliśmy w tym temacie kilka generycznych odpowiedzi które sprawiają wrażenie jakby zostały napisane przez bota. Po prostu brak słów... 

Wiadomość 152 z 170 (1 225 wyświetleń)

Dot.: Mass Effect Legendary Edition wybór języka

★★★ Novice

Czy można prosić o jakieś nowe informacje? Na okładce mam napisane - Polska Wersja Napisy i takiej właśnie wersji oczekuje. Jest to jawne oszukiwanie kupujących.

Wiadomość 153 z 170 (1 212 wyświetleń)

Dot.: Mass Effect Legendary Edition wybór języka

★★★ Apprentice