Help us improve Answers HQ! Take Survey No, Thanks

Re: 42/5000 Are you going to translate SWTOR into Spanish someday?

by draqonin
Reply

Original Post

★★★ Newbie

Hace años, fuí jugador premium. Dejé de jugar porque el juego no está en español. No voy a pagar a una companía que se niega a traducir el juego a mi idioma. Juego otro juego y no hay problema.

Years ago, I was a premium player. I stopped playing because the game is not in Spanish. I will not pay a company that refuses to translate the game into my language. I play another game and there's no problem.

Message 11 of 15 (528 Views)

★★★★ Novice

It won't be translated and no amount of signatures will change that. I don't understand the hispanic community: English isn't my first language and I never play games in my native language if it is available in a game. I always play in English.

Message 12 of 15 (393 Views)

[ Edited ]
★★★★ Novice

Ya veo. Es usted tan brillante y está tan harto de la comunidad hispana, aburrida y tendenciosa, la que siempre se queja sobre el idioma en los juegos que está dispuesto a juzgar un tema que a usted le trae sin cuidado. Es brillante.

Si el inglés no es su idioma nativo enhorabuena, es usted una persona maravillosa (lol) Pero ve necesario entrar en MI POST para decir semejante ESTUPIDEZ?. Por favor, lea más libros y obtendrá una mejor comprensión lectora y entenderá el porqué de mi propuesta. 

Por cierto, lo voy a dejar todo en Castellano (Español) la segunda lengua mas hablada del mundo, para que usted pueda usar el Google Translate con severidad.

Message 13 of 15 (386 Views)
Highlighted

★★★ Guide

Same here, English my second language, I speak 3 languages, only playing in English. Spanish is spoken in Spain and Latin America and that's it. The rest of the globe speak English, and secondarily French, German. You can travel all over the world in Asia, Indonesia, Africa, all over Europe, Russia, China, Japan, Australia, New Zealand whatever... u name it... you will never hear them speak Spanish.

Message 14 of 15 (264 Views)

★★★★ Novice

Mi dinero no es diferente al tuyo. Me importa muy poco que el mundo hable inglés. Además, aquí no pintáis nada los ingleses, este artículo lo he escrito por y para la comunidad Hispana, así que ve hablar con tus amigos en artículos ingleses. Hablas 3 idiomas y no eres capaz de entender esto.

Message 15 of 15 (246 Views)
promo

In-game Events

Stay informed by regularly checking the Event Schedule and prepare for upcoming Rakghoul, Gree, Bounty Contract, and Double XP Events!

View more

Knights of the Eternal Throne

Find more in-depth information on changes to the game with Knights of the Eternal Throne and Game Update 5.0.

View more
promo

Friends of SWTOR Referral Program

Do you have friends who used to subscribe or have never played the game? Invite them and get rewarded!

View More