Re: voor en achternaam wijzigen ook geboorte datum

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

voor en achternaam wijzigen ook geboorte datum

★★★ Newbie

hooi ik heb een vraag is het mogelijk oom je voor naam achternaam en geboorten datum te wijzigen mijn geboorte datum klopt niet

Bericht 1 van 4 (620 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: voor en achternaam wijzigen ook geboorte datum

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Dat hangt er vanaf @kira443.

 

Met een kinderaccount is het bijvoorbeeld niet mogelijk om jouw geboortedatum aan te passen van jouw EA account. Als je meerderjarig bent en de datum klopt niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze helpdesk om te zien wat de mogelijkheden zijn. 

 

Als je een volwassen EA account hebt, dan kan je naar https://www.origin.com/ gaan, daar inloggen en via de instellingen jouw naam en mogelijk ook geboortedatum aanpassen. 

 

Laat even weten of het lukt en of je nog ergens anders hulp mee nodig hebt Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 4 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: voor en achternaam wijzigen ook geboorte datum

★★★ Newbie

Beste,ik heb ook het probleem dat ik toevallig mijn geboortedatum verkeerd heb ingevuld.ik geraak er niet aan uit hoe ik contact met helpdesk kan krijgen om probleem op te lossen,ik kom steeds op pagina die mij niet verder helpen.

Bericht 3 van 4 (441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: voor en achternaam wijzigen ook geboorte datum

EA SPORTS FC Team

Hey @detrappers,

 

Je kunt contact opnemen met onze helpdesk via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

Als het niet in het Nederlands wilt lukken, dan kan je de regio instellen op United States en per chat of telefoon contact opnemen met onze Engelse helpdesk om dit na te laten kijken.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (428 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help