Re: update uitdagingsgevechten.

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

update uitdagingsgevechten.

★★ Novice

Hallo!

Leuke gebalanceerde game hebben jullie gemaakt! Kan niet wachten op een echte C&C waar zoveel aandacht aan wordt besteed!😁😁😁

Bij de laatste update is er echter naar mijn idee een rare keuze gemaakt, namelijk wanneer je een unit gebruikt die de ander nog niet heeft unlocked wordt het automatisch een uitdagingsgevecht.. Met de daarbij horende medaille consequentie

 

Nu unlock je die units door xp te verdienen... dus nu loont het om geen xp te verdienen en alleen laaglevel units te gebruiken..Daarmee haal je dan toch de veelzijdigheid eruit en benadeel je mensen die juist zoveel tijd er in gestoken hebben??

 

kan me voorstellen dat die kodiaks/infernos er zijn terwijl je nog geen hammerhead(of Nod equalifant) hebt maar t meeste is toch goed te counteren anders??

 

Groet

Bericht 1 van 6 (2.292 Weergaven)

Re: update uitdagingsgevechten.

EA SPORTS FC Team

Hallo @Bchill4NL!

 

Mijn excuses voor het late bericht, ik was druk bezig met Rivals te installeren en te spelen Wink

 

Ben je ervan op de hoogte dat we een Command and Conquer Remaster aan het maken zijn? Misschien is dat iets waar je geïnteresseerd in bent.

 

Dat is inderdaad het hele idee van het spel, counteren. De units die een hogere level hebben hebben vaak ook meet health en doen meer damage. Ik ben zelf nog niet ver genoeg in het spel om de alle units te hebben, maar het loont ook om de lagere level units te trainen voor betere counters. Het is lastig om de balans goed te krijgen in een spel, maar we zijn er constant mee bezig Standard smile

 

Voor meer info over de medailles en uitdagingsgevechten kan je dit artikel doorlezen:

 

https://www.ea.com/games/command-and-conquer/command-and-conquer-rivals/news/introducing-fairplay

 

Ik ga weer snel verder spelen, heb je nog tips voor mij?

Jason.png
Bericht 2 van 6 (2.263 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: update uitdagingsgevechten.

★★ Novice

Hallo Jason,

 

Bedankt,  voor je antwoord! Ik ben zeker op de hoogte van de remaster en kan niet wachten!!(lees: Zou je misschien op willen houden met spelletjes spelen en je collega’s willen helpen om daarmee op te schieten?!😝)

 

Ik begrijp wat je zegt en ben inmiddels ver in de Meesterklasse met eigenlijk alleen maar basis-units!

Ik ben ook onder de indruk van het balans wat dit spel heeft(er is echt geen 1 winningtechniek) dat vindt ik super tof!

 

Als tip zou ik je geven zorg voor een vroeg veelzijdig deck(denk eraan dat switchen tussen types ook geld kost) en blijf spelen om te wennen wat al je units doen! Dan leer je het vanzelf! Geef niet op als het tegenzit soms heb je gewoon pech!

Maar mn volgende tip is wat vreemd, zorg dat je qua xp niet vlug omhoog gaat want dan unlock je units waardoor je minder uitdagingsgevechten krijgt(?)

 

Ik zou dolgraag nieuwe tactieken met scarabeën, mg nesten of nieuwe generaals uit proberen... maar dan levert het me vaak zo goed als niks op?! 

Ik snap dat sommige units erg sterk lijken, maar in principe vanaf level +/-40 kan elke volgende unit gecounterd worden naar mijn idee, dus vind ik die keuze erg vreemd.. Ik wordt benadeeld omdat ik veel speel, dat kan toch niet de bedoeling zijn? 

 

Snap dat dat niet aan jou is om te veranderen maar dit forum heet niet voor niets feedback, hoopte ik🤔✌️

 

Groet B

Bericht 3 van 6 (2.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: update uitdagingsgevechten.

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Geen probleem!

 

Sorry voor de late reactie maar ik was even een paar dagen weg Standard smile

 

Ik heb zelf ook nog lang niet alles unlocked, zo zie ik iedereen met vliegtuigen en alles terwijl ik deze zelf nog niet heb Frown Ik moet natuurlijk wel een beetje het spel spelen voordat ik kan reageren op het forum natuurlijk. 

 

Over de remaster kan ik nog niet veel zeggen maar van hoe ik zie dat ze dit aanpakken, ziet het ernaar uit dat dit wel dik in orde gaat komen!

 

Ik heb wel gemerkt dat ik in het begin veel weggeef en de tactiek van de tegenstander probeer te beoordelen, waarna ik zwaardere unit bouw die alles in een keer wegvagen! Soms is het mogelijk om simpel te winnen met alleen maar basisunits, maar wat is het nut van de zeldzamere units als je ze niet gaat gebruiken?

 

Op het moment zit ik nog maar op level 5, dus het duurt nog wel even voordat ik op level 40 zit en alle units unlocked heb. Hoe bedoel je precies dat het je niets oplevert?

 

@Bchill4NL 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (2.231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: update uitdagingsgevechten.

★★ Novice

Ze hebben het probleem wat ik had al opgelost in een update! 

 

Eerst was het dus zo als jij met een unit speelde die je tegenstander nog niet had unlocked vanwege minder xp, neem een vliegtuig die jij straks eindelijk unlocked. Als je daar dan eindelijk mee kon spelen kon jij geen medailles ontvangen en je tegenstander kreeg dubbel als hij won, wanneer hij nog niet dat level had bereikt. Terwijl bazooka/lasersquad/ buggies die ideale counter zijn.

dat maakte dus dat veel mensen niet hun vrijgespeelde units gebruikte omdat het hun minder opleverde.. dat was wat vreemd, maar het is opgelost! Uitdagingsgevechten worden anders beloont✌️

 

Ik hoop iig dat de remaster wat trouwer blijft aan zijn roots(basebuilding!!) en niet lijkt op het C&C4 debacel! 

Maar hoewel c&c rivals nog wel een iets te hoog pay2win gehalte heeft..hogere levels kopen.. vind ik het toch erg vermakelijk en ben ik blij wat EA doet lately(bf5 gratis updates, Apex legends free2play) en geef ik er weer met iets meer plezier wat geld aan uit! Complementen!

 

succes met je Rivals carriere!

Bericht 5 van 6 (2.225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: update uitdagingsgevechten.

EA SPORTS FC Team

Ik ben benieuwd wat je dan van Anthem gaat vinden, ik denk dat het een ideale situatie is voor spelers is op dit moment: PVP met Apex en PVE met Anthem, daarnaast nog een aantal mobile games die je onderweg en tijdens werkt bezig kunnen houden (niet vergeten de FIFA Companion App).

 

Voor de remaster van C&C hebben we de hulp ingeroepen van enkele hardcore oldskool C&C spelers en ontwikkelaars:

 

https://www.ea.com/nl-nl/news/details-command-and-conquer-remastered

 

Hoe worden de uitdagingsgevechten nu beloond? Ik heb de updates om eerlijk te zijn nog niet goed in de gaten gehouden maar ik heb wel een behoorlijk aantal uitdagingsgevechten gespeeld waarbij ik altijd het dubbele aantal kreeg wanneer ik won. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (2.222 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help