Re: taal veranderen

door maximevdm92
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

taal veranderen

★★★ Newbie

taal van de tekst veranderen, bv van het nederlands naar het engels. kan dat zo ja hoe dan?

Bericht 1 van 17 (16.357 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: taal veranderen

EA SPORTS FC Team

Hey @EsraKoopman,

 

Dat kan zeker! Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken.

 

Vervolgens klik je op "Speleigenschappen" en ga je naar "Geavanceerde startopties"

 

Hier kan je de taal van de game aanpassen naar het Engels Standard smile

 

Succes

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 17 (16.561 Weergaven)

Alle reacties

Re: taal veranderen

EA SPORTS FC Team

Hey @EsraKoopman,

 

Dat kan zeker! Dit doe je door in Origin met de rechtermuisknop op De Sims 4 te klikken.

 

Vervolgens klik je op "Speleigenschappen" en ga je naar "Geavanceerde startopties"

 

Hier kan je de taal van de game aanpassen naar het Engels Standard smile

 

Succes

Jason.png
Bericht 2 van 17 (16.562 Weergaven)

Re: taal veranderen

★★★ Newbie
ja heb het gevonden! dankuwel.
Bericht 3 van 17 (16.332 Weergaven)

Re: taal veranderen

EA SPORTS FC Team

Geen probleem, graag gedaan Standard smile

Jason.png
Bericht 4 van 17 (16.327 Weergaven)
Highlighted

Re: taal veranderen

★★★ Newbie

Hallo,

 

Ik had de sims 4 ingesteld in Nederlands, maar doordat het spel niet meer opstartte heb ik het in het Engels gezet en toen werkte de sims weer. Nu heb ik de taal terug in het Nederlands gezet, maar het spel blijft in het Engels. Wat moet ik nu doen?

Bericht 5 van 17 (14.703 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

EA SPORTS FC Team
@maximevdm92 Hoe heb je het spel in de eerste plaats naar het Engels gezet?

Je kunt het spel via Origin verwijderen en daarna opnieuw downloaden, daar krijg je de optie om hem in het Nederlands te installeren.
Jason.png
Bericht 6 van 17 (14.685 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

★★★ Newbie

Beste Jason,

 

Ik heb dit gedaan maar ik ben nu mijn spelbestanden kwijt, of terwijl ik moet helemaal opnieuw beginnen..

 

Kan ik dit terug halen?

 

Bericht 7 van 17 (14.651 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

EA SPORTS FC Team

hey @Mqrita,

 

Het kan zijn dat je naast een The Sims 4 map nu ook een De sims 4 map hebt. Ik denk dat jouw saves zijn opgeslagen in The Sims 4 map, deze kan je overzetten naar De Sims 4 map. 

 

Deze map kan je vinden door op jouw toestenbord het Windows logo ingedrukt te houden en op de E te klikken. Daarna ga je naar jouw gebruikersnaam en Documenten > Electronic Arts, daar vind je de mappen. 

 

Als je op The Sims 4 klikt, vind je de map met saves, die map kan je kopiëren en vervolgens plakken in De Sims 4 map. 

Jason.png
Bericht 8 van 17 (14.640 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

★ Novice

hey ik wil de taal van mijn sims aanpassen maar ik heb geen Origin kan  het dan ook

Bericht 9 van 17 (11.948 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Zonder de Origin cliënt kan je niet eens De Sims 4 installeren en starten, @kip_kip_2007.

Indien je de Origin cliënt nog niet hebt geïnstalleerd, dan kan je hier de laatste versie downloaden en installeren

De Origin cliënt dient zijn gestart en je zal met de juiste Origin / EA account zijn aangemeld om De Sims 4 te kunnen starten / gaan spelen.


Groetjes.


Bericht 10 van 17 (11.927 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help