Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

door Nyn06
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★ Apprentice

hoi! ik heb even een vraag ik weet nu dat je de gewone sims 4 niet meer kan spelen maar dat ik over moet op de sims 4 legancy. en dat ik hiervoor bestanden moet overzetten. alleen nu heb ik een probleem, ik heb mijn sims er helemaal af gegooid dus ook alle mapjes dus die ben ik nu kwijt. maar hoe moet ik nu de sims legancy erop krijgen nu ik dit kwijt ben als ik op origin zit krijg ik de gewone sims ervoor en dat ik die kan openen er staat nergen download sims 4 legancy weet iemand hoe ik dit kan oplossen ik weet echt niet meer wat ik moet doen baal er best wel van.

Bericht 1 van 6 (480 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★ Apprentice

even aanvulling als ik op open klik staat er iets over de sims legancy en dat er bestanden missen en kan het dus niet openen. ik heb trouwens een macbook pro 2011 die draait op OS high sierra.

Bericht 2 van 6 (479 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★ Apprentice

ik heb sims 4 legancy weten te installeren maar hij wil alsnog niet opstarten. in de foto's is een mapje te zien dit is het enige mapje wat ik van de sims.

Bericht 3 van 6 (468 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★ Apprentice

sorry van alle berichten maar het betekend dus niet dat de sims het al doet.

Bericht 4 van 6 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★ Apprentice

inmiddels is het mij gelukt om de sims legancy te downloaden en opent die gelukkig. alleen nu is alles vrij beperkt bij mij en ik zie geen tekst dit lijkt mij niet normaal hoe kan ik dat oplossen?

Bericht 5 van 6 (456 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 legancy bestanden weg hoe spelen

★★★★★ Expert


Dus, je ondervind nog steeds problemen met het kunnen starten van De Sims 4, @Nyn06?

Om duidelijk te maken De Sims 4 Legacy Editie is geen losse versie van De Sims 4 die je kan kopen, deze is beschikbaar gesteld voor spelers waarvan hun besturingssysteem verouderd is. Dan zie je een melding dan je De Sims 4 Legacy Editie dient te downloaden.

De Sims 4 Legacy Edition biedt langdurige ondersteuning voor computers die afhankelijk zijn van oudere technologieën.
Je hoeft de Legacy Edition alleen te downloaden als je een bericht daaromtrent hebt ontvangen toen je De Sims 4 probeerde te openen.
Je kunt ook de systeemvereisten voor De Sims 4 basisgame raadplegen; als je aan die voldoet, hoef je de Legacy Edition niet te downloaden.

Lees het artikel voor meer informatie.


Als je De Sims 4 op de juiste manier had verwijderd, dan zou je die gewoon opnieuw moeten kunnen downloaden.

Mocht je het spel niet kunnen starten, zeker als het aangeeft dat er bestanden ontbreken, dan dien je eerst de basisstappen na te lopen. Daarna de aanvullende stappen, die hebben vast vermeld in eerder genoemde reacties waar jij en nadere hetzelfde probleem vermelden.


Er staat een tijdelijke oplossing door @SimQARobo, op het Engelstalige forum, de inhoud daarvan heb ik overgenomen:
- Go into Applications
- Right-click The Sims 4.app > Show Package Contents
- Copy the installer.plist file
installer-plist1.jpg
- While still in the Sims 4 app, go to Contents/Resources/
- Right-click on The Sims 4.app shown in that folder > Show Package Contents
- Paste the installer.plist file in that location.
installer-plist2.jpg
(You should now have 2 installer.plist files, one in the outer Sims 4 app, and one in the inner Sims 4 app).
- Attempt to launch the game.




Meer informatie:

Trouwens je probleem / vraag hoort eigenlijk thuis bij de technische problemen van De Sims 4.


Groetjes.


Bericht 6 van 6 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help