Re: shirt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: shirt

★★★ Novice

OMG!!! Echt HEEL HEEL HEEL erg Super fantastisch. Dank je wel!. Echt Super blij mee! Wow! Bedankt voor je moeite.

Bericht 11 van 17 (484 Weergaven)

Re: shirt

★★★ Novice

@EA_Jason  De 2 mooiste Shirts in Mijn Ultimate Team, hoe te gek. Nu nog even was knutselen om ze ook in het echt te hebben. Onwijs bedankt!

Bericht 12 van 17 (477 Weergaven)

Re: shirt

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan man, af en toe kunnen we een kleine uitzondering maken. Ik bedoel het is kleine moeite vanuit onze kant en het heeft 0 impact op het spel, dus waarom ook niet?

 

Gelukkig ben je er blij mee, veel plezier! :eahigh_file:

 

Oh en mocht je ze na kunnen maken, dan verwacht ik natuurlijk foto's Wink

Jason.png
Bericht 13 van 17 (471 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice
@EA_Jason Beste, zijn de alternatieve shirts van PSG, de roze met paarse, beschikbaar op de game in FUT? IK ZOU DIE ZO GRAAG WILLEN HEBBEN!!!
Mvg Thibaut
Bericht 14 van 17 (418 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice
@THI8Z In fifa 21 he! Wink
Bericht 15 van 17 (416 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

EA SPORTS FC Team
@THI8Z Dat is dan ook een vraag voor het FIFA 21 forum, niet voor Andere FIFA Games Wink
Jason.png
Bericht 16 van 17 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: shirt

★★★ Novice
@EA_Jason Andere fifa games? Ik vroeg gewoon of de alternatieve shirts van PSG wel beschikbaar zijn in FUT omdat ze nergens op de transfermarkt staan.
Bericht 17 van 17 (382 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help