pakketten

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

pakketten

★★ Guide

wanneer komen er weer eens leuke pakketten in de winkel?

Je hebt nu al weken alleen maar van 5 en 7.5k die eigenlijk niks leuks opleveren.

Bericht 1 van 10 (1.196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

EA SPORTS FC Team

Dat is een goede vraag!

 

Je kunt ook betere pakketten verdienen door Squad Battles te spelen of bijvoorbeeld de Weekend League, maar ik denk niet dat dat is wat je wilt.

 

Het enige dat ik je aan kan raden is dat je het Twitter account van FIFA in de gaten houdt en dat je regelmatig het spel checked. 

 

https://twitter.com/EASPORTSFIFA

Jason.png
Bericht 2 van 10 (1.182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

★★ Guide
Ja, SB krijg je alleen op.maandag pakketten..en elke dag speel ik het spel, dus daar ligt het niet aan😁
Bericht 3 van 10 (1.178 Weergaven)

Re: pakketten

EA SPORTS FC Team

Als je elke dag FIFA speelt en de packs controleert zal je ze waarschijnlijk niet missen, als er tenminste nieuwe packs komen.

Jason.png
Bericht 4 van 10 (1.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

★★ Guide

klopt, maar ik denk dat er nu al een maand geen nieuwe zijn gekomen..jammer.

Bericht 5 van 10 (1.169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

EA SPORTS FC Team

We hebben laatst nog wat packs uitgegeven waarbij je enkele geweldige leenspelers kunt krijgen Standard smile

 

Ik snap dat dit geen oneindige packs uit de store zijn, maar het is tenminste iets..

Jason.png
Bericht 6 van 10 (1.163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

★★ Guide
maar waar ligt het dan aan dat er niet "gewoon" premium jumbo gold packs of megapakketten worden aangeboden? Jullie kunnen dat als EA toch zelf bepalen toch?
Bericht 7 van 10 (1.157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

★★ Guide
nog geen antwoord op gekregen. En nu 2 weken later nog steeds geen andere pakketten, jammer.
Bericht 8 van 10 (1.133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

EA SPORTS FC Team

Ik heb ook geen garantie gegeven dat er nog nieuwe packs aankomen. Met de komst van FIFA 19 en de speciale packs die we aan mensen hebben gegeven denk ik persoonlijk ook niet dat er nog jumbo packs aankomen voor FIFA 18.

 

Als we packs uitbrengen, kan je deze in de store vinden of we plaatsen een aankondiging op ons Twitter kanaal. 

Jason.png
Bericht 9 van 10 (1.124 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: pakketten

★★ Guide

Toch raar dat als er een nieuwe versie uitkomt, de oude wordt verwaarloosd. Ik weet zeker dat er met mij nog veel meer mensen zijn die niet zoveel geld willen uitgeven aan fifa19 als fifa18 ook nog leuk is. Dat er dan geen nieuwe pakketten bijkomen vind ik jammer. 

Bericht 10 van 10 (1.116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help