Re: oud fifa account met nieuw playstation account

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

oud fifa account met nieuw playstation account

★★★ Newbie

Hallo, ik heb een vraag want mijn playstation account is suspended en kan ik dus geen fifa spelen. Nu was mijn vraag of ik een nieuw playstation account kon aanmaken voor een weekje zodat ik wel nog fifa kan spelen op dit account. Alleen als ik fifa start en inlog met mijn EA gegevens krijg ik telkens een nieuwe club.

Nu is mijn vraag of het wel mogelijk is je oude fifa account met een nieuw playstation account te koppelen.

Bericht 1 van 2 (163 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: oud fifa account met nieuw playstation account

EA SPORTS FC Team

Hey @Maxxie-0174,

 

Helaas is dit niet mogelijk, je kunt het beste even contact opnemen met PlayStation om te zien hoe lang deze sanctie duurt.

 

Als je toch wilt spelen, zou je dit met een nieuw account met een nieuwe club moeten doen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (139 Weergaven)

Alle reacties

Re: oud fifa account met nieuw playstation account

EA SPORTS FC Team

Hey @Maxxie-0174,

 

Helaas is dit niet mogelijk, je kunt het beste even contact opnemen met PlayStation om te zien hoe lang deze sanctie duurt.

 

Als je toch wilt spelen, zou je dit met een nieuw account met een nieuwe club moeten doen. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (140 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help