Re: op ander

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

op ander

★ Novice

Hoi, 

ik heb nu al een jaar de sims 4 op mijn macbook. Mijn macbook is voor school en ik heb een grotere pc gekregen, ik wil nu met alle huishoudens, kavels enz. verder spelen op mijn nieuwe pc maar weet iemand hoe ik dat moet doen?

Bericht 1 van 4 (345 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: op ander

Community Manager (retired)

Hey @Anoukx078 ,

 

Alle saves worden lokaal op de computer opgeslagen in de volgende folder:

 

'mijn documenten/electronic arts/De Sims 4/Saves'

 

Door die bestanden over te zetten (of de hele map) via bijvoorbeeld een USB, online opslag of zelfs via de mail naar de nieuw comptuer kun je verder spelen waar je was gebleven. Houd er wel rekening mee dat wat je op de nieuwe computer doet niet automatisch zichtbaar is op de Mac en weer terug gezet  dient te worden op dezelfde manier wil je daar weer verder, etc.

 

Veel speelplezier!

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (346 Weergaven)

Alle reacties

Re: op ander

Community Manager (retired)

Hey @Anoukx078 ,

 

Alle saves worden lokaal op de computer opgeslagen in de volgende folder:

 

'mijn documenten/electronic arts/De Sims 4/Saves'

 

Door die bestanden over te zetten (of de hele map) via bijvoorbeeld een USB, online opslag of zelfs via de mail naar de nieuw comptuer kun je verder spelen waar je was gebleven. Houd er wel rekening mee dat wat je op de nieuwe computer doet niet automatisch zichtbaar is op de Mac en weer terug gezet  dient te worden op dezelfde manier wil je daar weer verder, etc.

 

Veel speelplezier!

Neil.png
Bericht 2 van 4 (347 Weergaven)

Re: op ander

★ Novice

heel erg bedankt!

Bericht 3 van 4 (315 Weergaven)
0 Kudos

Re: op ander

Community Manager (retired)

Geen probleem @Anoukx078 ! Mocht het niet lukken of heb je nog verdere vragen weet je ons te vinden.

 

Veel plezier!

Neil.png
Bericht 4 van 4 (310 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help