objecten groter maken mac

door vanovebeke
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

objecten groter maken mac

★ Novice

Ik probeer mijn meubelen groter te maken.  Normaal moet je op Het rechte haakje klikken maar op een mac toetsenbord heeft dat niet.  Er is normaal een andere mannier om aan een recht haakje te komen door (denk ik) op de shift, ctrl en een gewoon haakje te klikken maar dat werkt ook niet.  Weet er iemand hoe je je objects groter maakt op een mac toetsenbord?

Bericht 1 van 2 (1.200 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: objecten groter maken mac

EA SPORTS FC Team

Hoi @vanovebeke,

 

Voor de Mac werkt het iets anders dan op de PC en het hangt er ook van af in welke taal je speelt.

 

Normaal gesproken is het voor de Mac de CMD +[ of ] combinatie, maar als deze niet op jouw toetsenbord staan kan het ook CMD en + of - zijn. Ik heb helaas mijn Macbook niet op werk staan dus ik kan het niet voor je controleren. 

 

Als het niet lukt kan ik het alsnog thuis voor je testen Standard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.188 Weergaven)

Alle reacties

Re: objecten groter maken mac

EA SPORTS FC Team

Hoi @vanovebeke,

 

Voor de Mac werkt het iets anders dan op de PC en het hangt er ook van af in welke taal je speelt.

 

Normaal gesproken is het voor de Mac de CMD +[ of ] combinatie, maar als deze niet op jouw toetsenbord staan kan het ook CMD en + of - zijn. Ik heb helaas mijn Macbook niet op werk staan dus ik kan het niet voor je controleren. 

 

Als het niet lukt kan ik het alsnog thuis voor je testen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 2 (1.189 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help