mijn fut account

door Marnixjr
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn fut account

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Mijn fut account is ten onrechte verwijdert, kan ik deze weer terug krijgen? 

 

Marnix ****

 

Edit door EA_Jason: Achternaam verwijderd

Bericht 1 van 3 (851 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn fut account

★★ Apprentice

Dan zou je even een mailtje moeten sturen naar lets_talk@ea.com. Hierin moet het volgende vermeld staan.

 

  1.  Stel je onderwerp als volgt op: is je account verbannen of geschorst – game of product waarvan je geschorst of verbannen werd – je gebruikersnaam.  (Bijv Verbannen account – FIFA 17 – speler1234)
  2.  In de mail zelf. Gebruikersnaam (Dit is je EA-id, PlayStation™Network online-id, Xbox Live-gamertag of gebruikersnaam voor een specifieke game.)
  3.  In de mail zelf. Gedetailleerde informatie over foutmeldingen of andere meldingen die je kreeg. (Vertel ons wat er aan de hand is en waarom we de maatregel die we op je account hebben getroffen moeten herzien.)
  4. Je moet je mail versturen met het mail adres waar uw account aan verbonden staat.
  5. Het kan ongeveer 5 dagen duren voordat je een reactie krijgt

 

Link voor de EA help pagina : 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.219 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn fut account

★★ Apprentice

Dan zou je even een mailtje moeten sturen naar lets_talk@ea.com. Hierin moet het volgende vermeld staan.

 

  1.  Stel je onderwerp als volgt op: is je account verbannen of geschorst – game of product waarvan je geschorst of verbannen werd – je gebruikersnaam.  (Bijv Verbannen account – FIFA 17 – speler1234)
  2.  In de mail zelf. Gebruikersnaam (Dit is je EA-id, PlayStation™Network online-id, Xbox Live-gamertag of gebruikersnaam voor een specifieke game.)
  3.  In de mail zelf. Gedetailleerde informatie over foutmeldingen of andere meldingen die je kreeg. (Vertel ons wat er aan de hand is en waarom we de maatregel die we op je account hebben getroffen moeten herzien.)
  4. Je moet je mail versturen met het mail adres waar uw account aan verbonden staat.
  5. Het kan ongeveer 5 dagen duren voordat je een reactie krijgt

 

Link voor de EA help pagina : 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Bericht 2 van 3 (1.220 Weergaven)

Re: mijn fut account

EA SPORTS FC Team

@Marnixjr @PenguinMacho

 

Ik heb het bericht verplaatst naar het FIFA 17 Forum.

Jason.png
Bericht 3 van 3 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help