Re: meubilair verdwijnt

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

meubilair verdwijnt

★★★★★ Apprentice

sinds een tijdje verdwijnt mijn meubilair "totally random". In eerste instantie dacht ik dat het een bug was, maar nu blijkt dat er een (of meerdere) sim-dief/dieven zijn. Ik zag het gisteravond voor mijn ogen gebeuren. Vervolgens ben ik op de desbetreffende sim gaan kijken: ze heeft niks qua eigenschappen dat te maken heeft met stelen, en ze heeft de "dievenbaan" ook niet. Op een gegeven moment kwam ik er ook achter, dat alles wat ze ontvreemd had, in de familie-inventaris terug te vinden was.

 

Ik snap er niks meer van.... 

Bericht 1 van 11 (1.271 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: meubilair verdwijnt

★★★★★ Expert
Heb je ook al de basisstappen geprobeerd, @Sabouma?

Mocht je soms de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" gebruiken, dan zul je diverse problemen ondervinden, waaronder deze bug, dat bezoekende Sims aan kleptomanie kunnen leiden. Voorlopig is het wachten tot er een oplossing komt.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (1.257 Weergaven)

Alle reacties

Re: meubilair verdwijnt

★★★★★ Expert
Heb je ook al de basisstappen geprobeerd, @Sabouma?

Mocht je soms de uitbreiding "De Sims 4: Ecologisch Leven" gebruiken, dan zul je diverse problemen ondervinden, waaronder deze bug, dat bezoekende Sims aan kleptomanie kunnen leiden. Voorlopig is het wachten tot er een oplossing komt.


Groetjes.
Bericht 2 van 11 (1.258 Weergaven)

Re: meubilair verdwijnt

★★★★★ Apprentice

heb al vanalles bekeken en geprobeerd, maar als het een bug betreft, zal het weinig uithalen.... 

 

hopelijk is er snel een patch of hotfix

Bericht 3 van 11 (1.248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: meubilair verdwijnt

★★★ Novice

@Sabouma Waarschijnlijk heb je Sims 4 Ecologisch Leven geinstalleerd? Bij deze uitbreiding wordt er elke week door de buurt gestemd op de actieplannen om de buurt te vergroenen. Een veel gekozen actie is "Delen is lief". Zodra dit actieplan actief wordt mogen alle Sims elkaars spullen ongevraagd meenemen. Je kunt dit actieplan verwijderen door, terwijl je shift indrukt, op je brievenbus te klikken. 
Om te voorkomen dat het vaker gebeurt, kan je via spelinstellingen aangeven dat NPC's (niet actief gespeelde sims) niet meer mogen stemmen. Ga naar spel-instellingen > (3-balletjes rechtsboven in je scherm) en dan in de linker kolom naar ecologisch leven. 

Bericht 4 van 11 (1.178 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: meubilair verdwijnt

Champion

@Sabouma Ik wacht ook al een tijdje op een patchupdate.

Ik speel een roulatiespel met nu bijna 125 Sims verdeeld over alle werelden en als ik een huishouden van 8 Sims speel, voltooit bijna geen enkele sim de opgegeven opdracht. Ik heb alle sims wel volledige autonomie gegeven maar voorheen voltooiden ze gewoon de gehele reeks aan opdrachten. Nu brouwen ze om de haverklap anti-stress mengsels ook al hebben ze niet de benodigde ingrediënten in hun inventaris. Of, als bij toverslag, verschijnen er toekomstkubussen en brokken klei in hun inventaris en stellen ze te pas en te onpas vragen of kneden de meest uiteenlopende vormen.

Normaal gesproken is het spellen met acht Sims in een huishouden al niet eenvoudig maar, nu is het schier onmogelijk. 😵🥴🤪🤯

Dus wat mij betreft hoe sneller de patch update hoe beter dan kan ik me eindelijk weer eens aan mijn spel wijden. 😏

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 11 (1.158 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: meubilair verdwijnt

EA SPORTS FC Team

Hey @Trismagistos en @Sabouma,

 

De patch van 18 augustus heeft dit opgelost, kan je bevestigen dat het nu in orde is?

Jason.png
Bericht 6 van 11 (1.099 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: meubilair verdwijnt

★★★★★ Apprentice

Nee. deze patch heeft niks opgelost.... ik ervaar nog steeds stelende Sims... 

Bericht 7 van 11 (1.093 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: meubilair verdwijnt

EA SPORTS FC Team

Zou je dan eens deze tips van Crinrict willen proberen?

 

https://sims4.crinrict.com/eng/2020/06/neighborhood-action-plans-sims-obsessed-with-doing-specific-i...

 

Het is behoorlijk wat informatie en aan het einde kan je ook een mod vinden die hiermee kan helpen. Zou je dit eens willen proberen en mij laten weten of het werkt?

Jason.png
Bericht 8 van 11 (1.090 Weergaven)

Re: meubilair verdwijnt

★★★★★ Apprentice

Daar heb ik geen behoefte aan... ik heb momenteel de Eco pack uitgeschakeld, en als er een nieuwe patch komt zal ik hem weer gaan gebruiken en dan zien we wel weer verder... 

Bericht 9 van 11 (1.085 Weergaven)

Re: meubilair verdwijnt

Champion
@EA_Jason Ik ben ook actief op het Engelse forum en had de tips van Crinrict ook gelezen. Voor een deel heeft dat meer inzicht gegeven. Wel heel jammer dat ik dat nu voor zo'n 15 huishoudens moet gaan onderzoeken. En wat het lastig maakt is dat ik nogal eens Sims uitwissel tussen huishoudens. Een kleine vergissing en mijn Sims doen weer precies hetzelfde als voorheen. 🥴🤪
Nu ja, dat hoort er ook een beetje bij. 😏

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 11 (1.074 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help