Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

Re: kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted
Geaccepteerde oplossing

kan ik de sims4 samen spelen met een vriend?

★ Novice

wij hebben elkaar geaccepteerd op origin maar kunnen wij ook het spel samen spelen en elkaar zien? 

tussen vrienden op de sims zelf staat niks

Bericht 1 van 5 (151 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

★★★★ Pro
De Sims 4 is een spel voor 1 speler, @anoek210. Meerdere spelers op hetzelfde moment, in dezelfde wereld / kaart is niet mogelijk.

Willen jullie samen spelen, dan is dat alleen mogelijk door, met elkaar achter dezelfde computer te gaan zitten. Of ieder van jullie moet apart De Sims 4 gekocht hebben en dat op meerdere computers op hetzelfde moment De Sims 4 gaan spelen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (142 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

★★★★ Pro
De Sims 4 is een spel voor 1 speler, @anoek210. Meerdere spelers op hetzelfde moment, in dezelfde wereld / kaart is niet mogelijk.

Willen jullie samen spelen, dan is dat alleen mogelijk door, met elkaar achter dezelfde computer te gaan zitten. Of ieder van jullie moet apart De Sims 4 gekocht hebben en dat op meerdere computers op hetzelfde moment De Sims 4 gaan spelen.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (143 Weergaven)
Highlighted

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Er is een mod voor die dit ondersteund: *snip*

Doe voor je dit probeert een backup maken van je saves, en dit eerst in een nieuwe save proberen! 

EDIT door EA_Jason: Graag niet linken naar third party sites @Terah85 

Bericht 3 van 5 (86 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★ Guide
@Terah85 Het is eigenlijk niet de bedoeling dat je hier reclame maakt voor dit soort modificaties. Als je speelt met Modificaties is dat een eigen keuze en je moet je goed bewust zijn van de risico's voor je spel. Maar misschien dat @EA_Jason hier anders tegen aankijkt.
Hartelijke groet.
Bericht 4 van 5 (70 Weergaven)
Highlighted

★★★★ Pro
De Sims spellen zijn niet ontworpen om samen te spelen met meerdere spelers, in vergelijking met actiespellen, zover bekend. Het is onzeker dat de "door fans gemaakte oplossing" ook gaat werken.
Bericht 5 van 5 (34 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help