Re: grafische kaart

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

grafische kaart

★★★ Novice

Hallo,

 

Ik ben een echte battlefield fan. En was blij dat ik bfV kon installeren. maar er is een probleempje bij het opstarten krijg ik een melding. dat mijn grafische kaart niet goed genoeg is voor de minimale instellingen. als ik op ok klik dan start het spel wel op. vervolgens kom ik in een menu om de gebruikersovereenkomst te accepteren, door op continue te klikken. Maar ik kan klikken wat ik wil maar er gebeurt niets. wel gezellige muziek op de achtergrond maar kan verder niets. Weet iemand wat dat kan zijn, of een work around??

 

Frown

Groetjes, Skerpiej

Bericht 1 van 3 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: grafische kaart

Champion (Retired)

Probeer het speel scherm te verkleinen met de "Alt+Ent toets combinatie" (mogelijk twee keer drukken). Deze kan misschien het beeld of geheel uitrekken of in beperkte weergaven wel doen laten werken. Probeer anders ook de laatste videokaart software te installeren voor uw videokaart. En welke kaart gebruikt u?

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 3 (448 Weergaven)

Re: grafische kaart

Dag @skerpiej

 

Welke grafische kaart heb je?

 

De minimum systeemvereisten zijn:

  • CPU: AMD FX-6350 or Intel Core i5 6600K.
  • GPU: AMD Radeon HD 7850 2GB or Nvidia GeForce GTX 660 2GB.
  • Memory: 8GB RAM.
  • Hard drive: 50GB.
  • DirectX: 11.0 compatible video card.

Indien je systeem onder deze vereisten zit, vrees ik dat er geen work around mogelijk is. Frown

Bericht 3 van 3 (447 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help