fut munten overzetten van 17 naar 18

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

fut munten overzetten van 17 naar 18

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Ik ben benieuwd of het mogelijk is om mijn fut-munten (70k) van fifa 17 naar fifa 18 over te zetten.

Zo ja, hoe dan?

Bericht 1 van 6 (876 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

EA SPORTS FC Team

Hey @mjc7180,

 

Het is helaas niet mogelijk om FUT munten over te zetten van FIFA 17 naar FIFA 18. Elke heeft heeft zijn eigen economie en het is niet mogelijk om tussen deze twee games de munten over te zetten.

 

Het seizoen van FIFA 18 is bijna voorbij en FIFA 19 komt er binnenkort aan, zal je ook FIFA 19 spelen?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (935 Weergaven)

Alle reacties

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

EA SPORTS FC Team

Hey @mjc7180,

 

Het is helaas niet mogelijk om FUT munten over te zetten van FIFA 17 naar FIFA 18. Elke heeft heeft zijn eigen economie en het is niet mogelijk om tussen deze twee games de munten over te zetten.

 

Het seizoen van FIFA 18 is bijna voorbij en FIFA 19 komt er binnenkort aan, zal je ook FIFA 19 spelen?

Jason.png
Bericht 2 van 6 (936 Weergaven)

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

★★ Guide

uiteindelijk wel ja, maar heb net fifa18 aangeschaft. Speel altijd 9 maanden na release Standard smile

Bericht 3 van 6 (848 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

EA SPORTS FC Team

Hoezo dat? Meer kans om goedkoop, goede spelers te kunnen halen op de markt aangezien veel mensen overstappen naar FIFA 19?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

★★ Guide
nee, meer omdat het spel prijzig is Standard smile
hoef niet met de meute mee te lopen, vind het goed zo.
Bericht 5 van 6 (827 Weergaven)

Re: fut munten overzetten van 17 naar 18

EA SPORTS FC Team

Haha dat kan ik helemaal begrijpen. Ik ben ook een speler die niet alles direct moet hebben wanneer een spel uitkomt. 

 

Als een spel later in de aanbieding is, heb ik er evenveel plezier van en heb ik minder geld uitgegeven. Zo wil ik nog Horizon Zero Dawn halen voor de PS4 wanneer deze in de aanbieding is. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (820 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help