fifa, fifa18, fut, fut18, eworldcup, fut champions, fut champs

door tizigera
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

fifa, fifa18, fut, fut18, eworldcup, fut champions, fut champs

[ Bewerkt ]
★★★ Apprentice

Hallo, ik heb een vraag. Zou iemand zo'n doelverdediger kaart hebben of zouden ze iemand kennen die er een heeft op PS4 en die zo vriendelijk zou zijn om me op PSN toe te voegen, zodat ik het genoegen zou kunnen hebben er tegen te spelen? Eigenlijk sinds FUT bestaat, heb ik mezelf tot doel gesteld
minstens één doel voor alle speciale kaarten die eruit komen, en de laatste is een kaart "eworldcup" waar ik nooit tegen heb kunnen spelen.

De persoon die deze kaart heeft, weigert me als vriend te accepteren, zelfs voor een spel en hoe belachelijk het ook mag klinken, het zou me erg blij maken om tegen te spelen.

Als een liefdadige ziel zich manifesteert, zou het echt cool zijn.

Bedankt allemaal, groeten.

Bericht 1 van 3 (1.306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa, fifa18, fut, fut18, eworldcup, fut champions, fut champs

EA SPORTS FC Team

Hallo @tizigera,

 

Voor zover ik weet zijn deze speciale items alleen beschikbaar voor de spelers die daadwerkelijk op de kaart staan. 

 

Dus er is een kans dat De Gea niet tegen jou wilt spelen en jouw vriendverzoek niet accepteert Tongue out

Jason.png
Bericht 2 van 3 (1.232 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa, fifa18, fut, fut18, eworldcup, fut champions, fut champs

★★★ Apprentice
@EA_Jason nee het zijn eworldcup-kaarten en geen pro-kaarten. het was twitch beloningen voor het bekijken van eworldcup
Bericht 3 van 3 (1.225 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help