fifa 20 transfermarkt permanente ban

door revolutionss198
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Ik heb een mail gekregen voor huidige fifa dat ik gebanned was voor de markt maar ik heb niets gekregen van een melding van gratis fifa packs op fifa 21

Bericht 51 van 67 (886 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Novice

Want als er staat huidige fifa neem ik aan dat ik fut 21 gewoon weer op de markt kan

Bericht 52 van 67 (884 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★ Novice

Als je gebanned bent voor transfermarkt fifa 20, kun je dan wel of niet op de transfermarkt in fifa 21?

Bericht 53 van 67 (857 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

@LucaPrijs05 Als er staat dat het voor de huidige FIFA is dan is dit alleen voor de huidige FIFA (FIFA 20).

 

@RensFortunaTGV Wat staat er in de mail, huidige titel of franchise?

Jason.png
Bericht 54 van 67 (834 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★ Novice
@EA_Jason Oké bedankt!
Bericht 55 van 67 (806 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Is dit alleen voor fifa 20 of voor alle komende fifa’s

Bericht 56 van 67 (787 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team
@Davidviva_020 Dat hangt er vanaf zoals ik in een eerder bericht heb aangegeven. Wat stond er in de mail?
Jason.png
Bericht 57 van 67 (770 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★ Novice
@EA_Jason is wel leuk dat je een Nederlands nummer erbij zet maar wanneer je dat nummer belt krijg je iemand uit India aan de telefoon die niet te verstaan is. Ik heb gisteren fifa gekocht en werd vanochtend wakker dat mijn transfermarkt geblokkeerd is. Dus met andere woorden kan de rest van het jaar geen fifa meer spelen met mijn account waar een jaar plus abbomement opzit. Echt geweldig bedrijf zijn jullie!
Bericht 58 van 67 (723 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

Je hebt net FIFA 20 gekocht @SmokeyMontana? Zo niet, dat zit je op het verkeerde forum en kan je in het FIFA 21 forum posten, waar er meerdere stickies zijn over dit onderwerp. 

 

Als je een sanctie hebt gekregen, dan is dat mogelijk doordat de regels zijn overtreden en in dat geval kunnen wij niets voor je betekenen als deze sanctie terecht wat. Als je denk dat we een fout hebben gemaakt kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS team.

 

En waarom kan je geen FIFA spelen? Alle speltypes doen het gewoon nog en als je jouw PS4 ingesteld hebt als Primaire PlayStation op het account waar PsPlus op zit, dan kan je ook met andere accounts op dezelfde PS4 online spelen. 

Jason.png
Bericht 59 van 67 (708 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★ Novice

als met nummer voor België draait is dit telkens niet in werking. Is er een nieuw nummer misschien?

Bericht 60 van 67 (660 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help