Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

door PosteRaven
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie
@EA_Jason Hoe weetje of je permanent geband bent of voor even er staat namelijk dan k de transfermarkt niet kan openen en dat k het later opnieuw moet proberen maar ik echt nooit iets verkeerds gedaan en kan geen contact opnemen
Bericht 11 van 67 (1.445 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

Dat gaat ook via de mail @mobilepro2018.

 

Daar staat in of het permanent is of hoe lang het gaat duren.

Jason.png
Bericht 12 van 67 (1.426 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Beste,

 

Ik heb ook een ban gekregen op FIFA.

Werkelijk geen idee waarom, maargoed.

 

Helaas heb ik mijn account aangemaakt op een verouderde mail, en kan ik deze niet wijzigen omdat er een verificatiecode naar mijn oude mail wordt verstuurd.

Nu weet ik dus ook niet voor hoelang eventueel de ban is.

 

Hoe kan je je mail veranderen zonder die code, zodat ik kan zien hoelang ik geband ben?

Bericht 13 van 67 (1.365 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

@EA_JasonZou je mij met bovenstaande kunnen helpen?

Bericht 14 van 67 (1.344 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

Ik kan er persoonlijk niet mee helpen aangezien het om accountgegevens gaat, maar wat je wel kunt doen is contact opnemen met onze helpdesk om te zien wat de mogelijkheden zijn. 

 

Je kunt ook nog contact opnemen met jouw oude e-mail provider om na te gaan of je nog toegang tot het mail adres kunt krijgen.

 

Onze helpdesk is te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

 

@Joran1598 

Jason.png
Bericht 15 van 67 (1.332 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Hey ik ben gebanned omdat ik de regels had overtreden een vriend van mij was klaar met fifa en hij wou mij zijn coins geven nu ben ik gebanned hoelang duurt het tot ik ben geunbanned? 

Bericht 16 van 67 (1.256 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

Dat zal in de mail staan die je hebt gekregen van ons ToS team @Gustonow.

Jason.png
Bericht 17 van 67 (1.246 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Beste 

 

Een permanente ban op fifa 20 heeft dit gevolgen voor fifa 21? 

alvast bedankt. 

Bericht 18 van 67 (1.218 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

We hebben hierover nog geen artikel geplaatst @Dave_EL13, maar over het algemeen is een sanctie voor FIFA 20 alleen voor FIFA 20. Als je een Franchise Ban hebt is het natuurlijk andere koek en zal dit voor alle FIFA's gelden. 

 

Het is nu nog even afwachten tot er meer informatie vrijkomt voor FIFA 21.

Jason.png
Bericht 19 van 67 (1.200 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★★ Novice

Deze thread is gewoon lachwekend. De spelers die hier gebant zijn hebben niks van de regels overtreden en waarschijnlijk gewoon winst gemaakt uit de transfermarket. EA vindt dit onacceptabel aangezien zij enkel geld kunnen halen aan het kopen en onnodig uitgeven van fifa points. Door deze bans overal uit te delen worden deze spelers gebonden aan packs aangezien het eeuwen duurt voor je genoeg coins krijgt voor een pack .

Zeg mij, hij moet ik zonder transfer market een deftig team maken dat 100 chemistry heeft en ook liefst een rating boven 82? Dit is onmogelijk omdat ik anders 150+ zou moeten uitgeven aan packs en zelfs dan kan ik 95% van de spelers (die waardeloos zijn) niet verkopen om zo mijn team te verbetereb.

Danku EA om weeral je echte kleuren te laten zien. Ik had gehoopt dat jullie minder op ons geld uit waren maar ik kon niet verder van de waarheid af zitten.

Bericht 20 van 67 (1.169 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help