Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team

De Nederlandstalige helpdesk is tijdelijk niet te bereiken @lejeune73121702, maar in mijn bericht boven jouw bericht staat aangegeven hoe je contact op kunt nemen met ons ToS team. 

 

Dat is het team dat jouw sanctie in FIFA 20 kan onderzoeken.

Jason.png
Bericht 61 van 67 (821 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Hoe kan je dat weten of je pernament bent gebanned?

Bericht 62 van 67 (744 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★★★ Newbie

Hallo ik heb ook een transfer ban op zondag gekregen zonder dat ik ervan wist maar ze zeggen een mail gestuurd te hebben maar heb niks weet u misschien wat er aan de hand?

Bericht 63 van 67 (690 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

EA SPORTS FC Team
@fhkshrrggggggggb Er zal meer informatie te vinden zijn in de mail die je van ons hebt gekregen. Daar staat bij of de sanctie voor de huidige titel is of voor de FIFA Franchise.
Jason.png
Bericht 64 van 67 (684 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★ Novice

Bij mij het zelfde

Bericht 65 van 67 (633 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

★ Novice
@Looske123456 Ik heb een transferban en ik zou niet weten hoe dat kan want heb er ook geen mail van gekregen
Bericht 66 van 67 (632 Weergaven)
0 Kudos

Re: fifa 20 transfermarkt permanente ban

Community Manager (retired)

Hey @Looske123456 ,

 

Ik heb het gevoel dat dit om een transfer ban voor Fifa 21 gaat en niet Fifa 20. Ik wil je aanraden de volgende discussie door te lezen::

 

https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Gebanned-op-FIFA-Wat-nu/m-p/8976062#M295

 

Mocht je het niet eens zijn met de ban of het gevoel hebben dat hij fout geplaatst is kun je een zaak beginnen zoals uitgelegd op:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

 

Mocht je meer vragen hebben wil ik je vragen deze in de discussie hierboven te plaatsen.

 

Dank je wel.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 67 van 67 (597 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help