Re: feedback

door egoman001
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

feedback

★★★★★ Apprentice

Passing: ik zie sommige mensen 180 no look passes geven & mijn spelers kunnen geen rechte pas geven?

Rebounds: ik kan een 2 uur film maken over de rebound goals die ik heb binnen gekregen. Soms kan een GK ook de bal met zijn handen nemen & niet terug boksen naar de tegenstander

Drop Back: GET THIS OUT OF THE GAME! Normaal zou je rewarded moeten worden door zelf te verdedigen en niet alles door de AI laten doen, dus zorg dat drop back uit het spel is

 

Bericht 1 van 6 (205 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: feedback

★ Apprentice

Ik vind het spel wel lekker spelen,

ik hoop dat er niet teveel veranderd wordt, maar ik kan niemand iets verplichten natuurlijk .

 

het is serieus wennen aan sommige dingen , oude gewoontes afleren is ook moeilijk , i.p.v. Ping Pong  vind ik het net goed dat het spel wat trager speelt en verdedigen vooral met l2 en r2 is

Bericht 2 van 6 (194 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: feedback

★★★★★ Apprentice
@Flasher207 Het spel is beter dan fifa19 maar er zijn nog altijd veel dingen die moeten veranderen. Zolang ze van de Defending afblijven is het goed
Bericht 3 van 6 (185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: feedback

[ Bewerkt ]
★ Guide

@egoman001AI defending ken ik niet man.
Bij mij is het zo zodra ik de speler niet bestuur lopen ze niet mee. Ballen langs de spelers laten ze maar lopen.
Ook vind ik dat snelheid aangepast moet worden.

Maar verdedigen jullie alleen maar met l2 en r2?

Bericht 4 van 6 (167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: feedback

★★★★★ Apprentice
@dimitribaas89 de snelheid is goed, voor mij moeten ze alleen rebound goals & passing patchen.
Bericht 5 van 6 (162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: feedback

★ Apprentice

L2 en r2 Dimitri , af en toe eens o

Bericht 6 van 6 (145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help