Re: coins verdwijnen

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

coins verdwijnen

★★★ Newbie

Sinds gisteren is er 2x op mijn account ingebroken en zijn er +/- 300.000 munten verdwenen. Direct ww aangepast en nog steeds verdwijnen er munten. Ik zag ook toen ik op offline modus stond iemand anders via een andere PS op mijn account inloggen. Hoe kan dat?  

Bericht 1 van 2 (681 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: coins verdwijnen

EA SPORTS FC Team

Hey @Thijssimonis0312,

 

Dat is een goede vraag, ze moeten dus toegang hebben tot jouw PSN account (dus het mail adres dat alleen voor jou zichtbaar is en jouw wachtwoord), ze moeten ook toegang hebben tot jouw twee factor authenticatie, toegang hebben tot het mail adres dat je voor Origin gebruikt, het Origin wachtwoord en de twee factor authenticatie daarvan.

 

Hoe het gebeurd is durf ik niet te zeggen, maar ik kan je wel aanraden om voorzichtig om te gaan met jouw accountgegevens.

 

Neem even contact op met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (670 Weergaven)

Alle reacties

Re: coins verdwijnen

EA SPORTS FC Team

Hey @Thijssimonis0312,

 

Dat is een goede vraag, ze moeten dus toegang hebben tot jouw PSN account (dus het mail adres dat alleen voor jou zichtbaar is en jouw wachtwoord), ze moeten ook toegang hebben tot jouw twee factor authenticatie, toegang hebben tot het mail adres dat je voor Origin gebruikt, het Origin wachtwoord en de twee factor authenticatie daarvan.

 

Hoe het gebeurd is durf ik niet te zeggen, maar ik kan je wel aanraden om voorzichtig om te gaan met jouw accountgegevens.

 

Neem even contact op met onze helpdesk om dit verder te laten onderzoeken:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (671 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help