Re: bug in rivals

door mjc7180
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

bug in rivals

★★ Guide

Hey Jason,

 

Zoals ik al eerder aangaf, heb ik een hekel aan mensen die een wedstrijd tijdens rivals verlaten.

Nu staat ik zelf met 3-2 voor, stopt de verbinding ermee. Denk ik "oh, hij heeft het spel weer verlaten".

Blijkt mijn verbinding verbroken te zijn. Kom ik terug online, krijg ik de melding "dat ik de verbinding heb verbroken en dat dit van invloed is op mijn NV-factor en dat ik voortaan minder munten krijg. Kun je dit voor mij rechtzetten, want ik kan hier niks aan doen!

Bericht 1 van 9 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

EA SPORTS FC Team

Hey @mjc7180,

 

Hoe weet je dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten wanneer jij de melding krijgt dat de verbinding werd verbroken?

 

Ik kan jouw NV factor niet aanpassen en ik kan de uitslagen van wedstrijden ook niet aanpassen. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (775 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

★★★★ Novice

@mjc7180,

 

Heb je een sterke connectie? Misschien komt dat door dat. Als je echt denkt dat dat komt omdat je dat kunt melden.

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/report-players-for-cheating-abuse-and-harassment/

Bericht 3 van 9 (770 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

★★ Guide
@EA_Jason normaal krijg ik punten als de tegenstander de wedstrijd verlaat. Nu kreeg ik dezelfde melding, maar werd ik uitgelogd, had ik nog niet eerder gehad. Toen bij opnieuw inloggen kreeg ik dus te horen dat het mijn verbinding was.
Bericht 4 van 9 (764 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

★★ Guide
@ChewingGum87 ja, dit was pas de eerste keer. Ik heb geen speciale verbinding zoals ze hier allemaal aanbevelen, dus het was eenmalig.
Bericht 5 van 9 (763 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

EA SPORTS FC Team

@mjc7180 Bedoel je dat je geen skillpoints kreeg, zelfs niet bij een loss?

Jason.png
Bericht 6 van 9 (759 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

★★ Guide
@EA_Jason ik kreeg niks omdat fifa aangaf dat ik de schuldige was van het verlaten.
Bericht 7 van 9 (744 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

EA SPORTS FC Team
@mjc7180 Okay maar dan heb ik nog steeds deze vraag:

Hoe weet je dat de tegenstander de wedstrijd heeft verlaten wanneer jij de melding krijgt dat de verbinding werd verbroken?
Jason.png
Bericht 8 van 9 (729 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: bug in rivals

★★ Guide
@EA_Jason omdat ik dan gewoon wel wat munten krijg. Als ik 2-0 voorsta en de verbinding wordt verbroken, ik krijg munten, heb ik het niet zelf gedaan.
Bericht 9 van 9 (720 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help