Re: battlefield v

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

battlefield v

★★ Novice

Goedeavond EA Support,

 

Mijn naam is Bart, een (ja dit kan ik van mijzelf zeggenLarge smile) diehard Battlefield Veteraan (1942, 2, 3, 4, Hardline, 1).

 

Een aantal maanden geleden heb ik mijn clan geïnformeerd over het aanmelden voor de Battlefield V (closed Alpha) middels Battlefield insider. Wat schets mij verbazing. Allemaal een code ontvangen. Behalve ik zelf. Devil Wat ik nu jammer vind is dat de complete clan lekker aan het testen is en ik lekker alleen in een Discord channel zit van Battlefield 1.

 

Wat zijn manieren om alsnog aan een key te komen? Ik zou graag mijn Battlefield gameplay weer willen delen op mijn twitch en website. En natuurlijk gezellig mee spelen met de andere leden.

 

Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groeten,

Bart

 

- www.twitch.tv/icy074

- www.battlefielder.nl

- www.battlefieldv.nl

- www.battlefield5.nl

Bericht 1 van 5 (408 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: battlefield v

Community Manager (retired)

Hey @ICy074_Twitch ,

 

Sorry om te horen dat je geen code gekregen hebt voor de Alpha. Laat het duidelijk zijn dat dit niks te maken heeft met je prestaties, kijkende naar je profiel en dat het voornamelijk geluk betreft. Ik kan je helaas geen extra key geven als deze niet al standaard aan je toe gewezen is maar na het even spieken op jouw Twitch zie ik dat één van jouw vrienden zo lief is geweest je even te laten spelen. 

 

Hopelijk had je een toffe ervaring gehad, heb je wat goede feedback voor ons en ben je er helemaal klaar voor als het spel uit komt in Oktober!

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (412 Weergaven)

Alle reacties

Re: battlefield v

★★ Novice
Bericht 2 van 5 (399 Weergaven)

Re: battlefield v

Community Manager (retired)

Hey @ICy074_Twitch ,

 

Sorry om te horen dat je geen code gekregen hebt voor de Alpha. Laat het duidelijk zijn dat dit niks te maken heeft met je prestaties, kijkende naar je profiel en dat het voornamelijk geluk betreft. Ik kan je helaas geen extra key geven als deze niet al standaard aan je toe gewezen is maar na het even spieken op jouw Twitch zie ik dat één van jouw vrienden zo lief is geweest je even te laten spelen. 

 

Hopelijk had je een toffe ervaring gehad, heb je wat goede feedback voor ons en ben je er helemaal klaar voor als het spel uit komt in Oktober!

Neil.png
Bericht 3 van 5 (413 Weergaven)

Re: battlefield v

★★ Novice
Klopt, ik begrijp het aan de ene kant ook wel. Niet iedereen kan de loterij winnen. Spel speelt prima weg. Natuurlijk verbetering maar het betreft een Alpha. Ben benieuwd, kan hem ivm werk in buitenland pas mid januari 2019 spelen.

See you on the battlefield

- Bart
Bericht 4 van 5 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battlefield v

Community Manager (retired)

@ICy074_Twitch mocht je een computer tot je beschikking hebben in het buitenland kun je ook zeker daar in loggen met Origin, downloaden en spelen. Uiteraard kan ik begrijpen dat niet elke computer het aan zal kunnen maar mocht je er eentje kunnen vinden is dat een mogelijkheid. 

 

See you on the Battlefield! 

Neil.png
Bericht 5 van 5 (384 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help