Re: battle pass

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

battle pass

★★ Guide

zijn er nog andere manieren om te levelen bij de battle pass dan de exp die je krijgt aan het eind van de match?

En hoeveel exp is er nodig om level 100 te halen?

Bericht 1 van 8 (1.188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: battle pass

Als je meer xp per minuut wilt verdienen voor de Battlepass, dan is het belangrijker om langer in leven te blijven dan dat je kills krijgt.

Stel dat je zo'n 5 kills krijgt in de complete match, dan verdien je rond de 800 xp normaal (damage en kills). Als je lang in leven blijft (tot de laatste 4 squads bijvoorbeeld) heb je al gauw 2500-3000 xp.

 

Daarnaast is het ook sneller om met verschillende legends te spelen. Je krijgt 500 xp extra voor elke legends de eerste kill van de dag. Trouwens @precutboss, de xp van de levels wordt niet hoger naarmate de levels hoger worden en blijft op 29500 per level!

 

In thread bekijken

Bericht 8 van 8 (1.149 Weergaven)

Alle reacties

Re: battle pass

EA SPORTS FC Team

Het is een vast aantal XP per level, alleen durf ik niet te vertellen hoeveel dit is. Met de Battle Pass Bundel unlock je direct de volgende 25 levels. 

 

Daarnaast is het gewoon gamen, goed bezig zijn en zo veel mogelijk XP behalen in Apex Legends, dus lang overleven, veel damage doen en kills krijgen, gaan voor de bonussen zoals de Champion killen, top 3 eindigen, winnen en met vrienden spelen.  

Jason.png
Bericht 2 van 8 (1.185 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battle pass

★★ Guide
wauw dus een potje winnen is..
laatste pot gewonnen van mij was 7 kills en 950 damage en je krijgt net 10k punten.
de begin levels zijn al 29500(3-4) dus denk hoger op dat je wel meer xp moet halen.
maar dan moet ik dus ongeveer 300 potten winnen en dan zit je(ervan uitgaande dat alles 30k is)op level 100.
dat is aardig wat spelen
Bericht 3 van 8 (1.182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battle pass

EA SPORTS FC Team

Je krijgt voor de Battle Pass, Pass Points. Dit is het aantal XP dat je gekregen hebt met wat bonussen zoals de Legends Bonus, die gaan tot 25000 points per Legend per week. Daarnaast krijg je nog een 500 Points bonus voor de first kill of the day met die legend.

 

Je hebt 29500 points nodig per level, dus 2 950 000 Points totaal. Als je niets in het spel doet, geen damage etc. kan je in 100 uur (door niets te doen) level 100 behalen. 

 

Hopelijk geeft dit een beter antwoord op jouw vraag @precutboss 

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battle pass

EA SPORTS FC Team

Je hebt 3 maanden om dit te doen, dus ik denk dat het wel goed komt Standard smile

 

Dat is iets langer dan een uurtje nietsdoen in het spel per dag, of inderdaad 300 potjes winnen met 10k punten. Dat zijn wat, 3 potjes per dag?

Jason.png
Bericht 5 van 8 (1.179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battle pass

★★ Guide
ongeveer 3 potjes winnen per dagStandard smile
ja dan zal ik bijna elk potje minimaal top 3 moet gaan doen.

ik had misschien gedacht dat jullie al die andere battlepasses achteraan gingen en missies uit zouden brengen voor een paar levels.
Bericht 6 van 8 (1.175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: battle pass

EA SPORTS FC Team

Hoe bedoel je dat?

 

Hier kan je vinden wat er aan komt qua Battlepasses:

 

roadmap.jpg

Jason.png
Bericht 7 van 8 (1.170 Weergaven)

Re: battle pass

Als je meer xp per minuut wilt verdienen voor de Battlepass, dan is het belangrijker om langer in leven te blijven dan dat je kills krijgt.

Stel dat je zo'n 5 kills krijgt in de complete match, dan verdien je rond de 800 xp normaal (damage en kills). Als je lang in leven blijft (tot de laatste 4 squads bijvoorbeeld) heb je al gauw 2500-3000 xp.

 

Daarnaast is het ook sneller om met verschillende legends te spelen. Je krijgt 500 xp extra voor elke legends de eerste kill van de dag. Trouwens @precutboss, de xp van de levels wordt niet hoger naarmate de levels hoger worden en blijft op 29500 per level!

 

Bericht 8 van 8 (1.150 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help