Re: Zwarte lijst

door YuRi24_01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Ik ben het beu met die overboosted spelers. Verdediging van 96 waar geen bal tussen geraakt, lopen gelijk konijnen de hele match, onmogelijk een eerlijke wedstrijd in weekend league te spelen, het lijkt wel wie het meest betaald de meeste winstkansen of hulp meekrijgt... 

Bericht 21 van 30 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

14 trappen op doel, 0 goals waaronder 6x alleen op de keeper af, 7 x op de paal getrapt, en 7x uit het kader. Tegenstander 2x op doel getrapt en 2x goal. Trap van 40m en mijn keeper beweegt niet eens, 1m naast hem gaat die zomaar het doel in. Elke wedstrijd is het zo dit weekend league. Dat de game gescript werd wist iedereen al maar nu is het erger en erger. Erg teleurgesteld wat een fake spel en pay to win dat dit geworden is. Sorry ik moest mijn frustratie even kwijt. Zo kan het echt niet verder. Als het niet beter koop ik volgende maand Pes. Internet staat vol van die dingen van fifa en ik kan ze spijtig genoeg helemaal geen ongelijk geven... 

Bericht 22 van 30 (1.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Ik weet precies wat je bedoelt.

Keepers is hier ook echt een groot fout punt.

Keepers blijven staan bij een bal die letterlijk een 10cm naast hun rolt.

Ze duiken opzij bij een bal die recht op hun af komt.

Bal komt rustig aanrollen maakt een rare duik ipv de bal oppakken en dan de bal in eigen goal werken

Jammer genoeg kan ik niet al mijn clips hier uploaden.

 

Bericht 23 van 30 (1.131 Weergaven)

Re: Zwarte lijst

★ Guide

Ik hou mijn hart vast voor aankomende WL. Hopelijk zijn al mijn UCL live spelers geüpgrade. Maar hoe die fouten soms ontstaan. Maar net zoals gister bij Ajax, kan je de tegenstander wel eens in de voeten passen. Dus dat hebben ze wel reëel gemaakt. Alleen zou dat niet elke online wedstrijd moeten zijn. Heel frustrerend als je bijna elke wedstrijd beter bent, maar door een game fout toch verliest. Ik bedoel, geweldig als een tegenstander van 20-25 meter raak schiet, of op het laatste moment met een tackle mijn bal blokt, vind ik echt mooi om te zien, omdat ik weet dat de tegenstander dat doet. Maar als ik zo'n laatste tackle succesvol maak, en de bal valt in de voeten van de tegenstander, en niemand van mijn spelers reageert op mijn commando's, word ik daar best gefrustreerd van. En 1 schot 1 goal moet ook niet kunnen, zelf moet ik heel vaak op goal schieten om te scoren. 

Bericht 24 van 30 (1.116 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★ Guide
Hup, 6 wedstrijden gespeeld en maar 1 gewonnen, helaas elke keer verloren omdat de passing niet goed is. Speel ik terug op de keeper, geeft mijn verdediger hem breed. Tsja daar staat de tegenstander om hem er in te schieten.
Bericht 25 van 30 (1.108 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★★ Newbie

Ik zit ook in een raar soort flow.. Ik heb nu 50 wedstrijden gespeeld, waarin ik ongeveer 550 keer de keeper heb getest. De keepers wisten er 520 uit te houden. Ik schiet van alle hoeken en standen, zelfs met een 95 speler, tegen 80 keepers. Aan de andere kant is mijn de Gea in die 50 wedstrijden ongeveer 100 keer getest....hij hield er 20 tegen. Ik heb op 1 na alle 50 wedstrijden niet gewonnen ( 4 x gelijkspel). Het is een soort vloek. Ik begrijp niet dat al mijn tegenstanders niet in de 1e klasse spelen, want zij hebben allemaal een scoringspercentage van 95 procent...Ikzelf zit dus ongeveer op 4 %. Ik heb in 90 procent meer schoten  meer schoten op doel, betere passing, meer balbezit...het is dus niet dat ik zo een slechte speler ben. Iemand enig idee wat het geheim is, dat blijkbaar iedereen kent, behalve uk, dat je vaker een goal scoort? Met 25 procent zou ik al blij zijn...

 

Bericht 26 van 30 (1.072 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide
ik kom dit soort dingen ook tegen hoor, maar om te denken dat fifa vervloekt is gat mij ver Standard smile
Ik speel met teamgemiddelde 85 tegen teams van 80. Heb 60% balbezit, 13 schoten op goal, 1 doelpunt. Zij 3 schoten op goal, 3 doelpunten, en ook nog houdbaar. Tja... kan me er druk om maken, maar lost niets op. Uithuilen en weer opnieuw beginnen Standard smile
Bericht 27 van 30 (1.067 Weergaven)

Re: Zwarte lijst

★★ Guide
oh ja, en elke overtreding die ik maak is geel
Bericht 28 van 30 (1.064 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★ Guide

Had ik net ook. De ballen vlogen vlak langs Alisson TOTS HEEN. Hij deed helemaal niks. EA heeft duidelijk een black list. 

Bericht 29 van 30 (996 Weergaven)

Re: Zwarte lijst

[ Bewerkt ]
★★★★ Novice

@EA_JasonMisstappen ok....maar vandaag gewoon in SB, ondervind ik haperingen in gameplay,vaak verward met lag. Daarbij...alleenstaand voor de keeper,speler 5mrter achter me en krijgt ineens een boost en staat voor me en pakt bal af in strafschopgebied.volgende aanval.frenkie de jong vrij aan links in de box ,krijg bal,schiet.tegenstander maakt slijding op moment dat ik schiet,de rechtervoet van verdediger blokkeert MIJN voet waardoor ik de bal niet raak,je ziet hem omvouwen waardoor frenkie geblesseerd raakt,raakt de bal met andere voet en speelt hem over achterlijn .GEEN overtreding,kaart,penalty of corner......aanval er op goal voor tegenstander....( ik maak een correcte slijding voor de box en krijg pingel tegen en rode kaart wegens doorgebroken speler,was wel de volgende wedstrijd).en weg winst.je kan echt aan het spel zien wanneer de tegenstander gaat scoren. Mja,ook al stuur je filmpjes in....ieder beoordeelt deze weer anders.ben al blij dat ik soms elite 2 mag halen van het spel....wat geen soelaas oplevert in ontvangst van betere spelers uit de pakketjes.....daarbij zie ik op inyerney filmpjes van mensen die met 50euro pakketjes kopen en neymar jr,Ronaldo etc verkrijgen,en ik koop zowel in F19 als F20 al voor €200 aan pakketjes en hoogste was 83,die ik al verkregen had uit eerder pakket....dus zeg niet dat p2w loont

Bericht 30 van 30 (789 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help