World cup te weinig spelers

door tiesvdbgappie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

World cup te weinig spelers

★★★ Newbie

Ik heb een vraag. Ik heb namelijk een Icon SBC gedaan in FIFA world cup 2018. Ik heb alleen puyol voor de tweede keer gepacked en heb nou niet genoeg spelers om nog te kunnen spelen. Wat moet ik nu doen?

mvg Ties Mink

Bericht 1 van 2 (866 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: World cup te weinig spelers

Community Manager (retired)

Hey @tiesvdbgappie ,

 

Sorry voor het late antwoord. Mocht je dit probleem nog steeds hebben wil ik je vragen even een belletje te doen met onze helpdesk zodat ze hier even naar kunnen kijken voor je. Mogelijk kunnen ze je een paar basis spelers geven zodat je weer kunt spelen en verder kunt. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis). 

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (964 Weergaven)

Alle reacties

Re: World cup te weinig spelers

Community Manager (retired)

Hey @tiesvdbgappie ,

 

Sorry voor het late antwoord. Mocht je dit probleem nog steeds hebben wil ik je vragen even een belletje te doen met onze helpdesk zodat ze hier even naar kunnen kijken voor je. Mogelijk kunnen ze je een paar basis spelers geven zodat je weer kunt spelen en verder kunt. 

 

Bezoek https://help.ea.com/nl/contact-us/ voor het plannen van een terugbelverzoek (dan bellen wij jou, helemaal gratis). 

 

Of bel direct via één van de onderstaande nummers:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Neil.png
Bericht 2 van 2 (965 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help