Wishlist FIFA21

door MrMack80
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[Gameplay] - Verdedigen & Drop Back

[ Bewerkt ]
★ Guide

Iemand van EA please, dit moet echt weg uit FIFA.

 

Het is saai & het helpt mensen die niet kunnen verdedigen.

Bericht 20 van 48 (1.717 Weergaven)

Wishlist FIFA21

★★ Guide

Dit is wat ik wil voor FIFA21 en ik denk dat ik niet de enige ben. Laat hieronder zeker weten wat jullie willen ook al zal er niemand van EA hier naar kijken.

 

Career Mode/Pro Clubs:

- Meer aandacht voor deze modes

- Simulation voor Career Mode, waar ik als manager naar mijn team kan kijken en ondertussen tactieken kan doen (net zoals Football Manager)

- Als ik manager van Chelsea ben dan zou ik naar spelers moeten kunnen kijken van het B-team en als ik jonge spelers heb die ik wil verbeteren dan zou ik deze naar mijn B-team moeten kunnen sturen.

- De transfers moeten meer realistisch zijn, bv als ik Timo Werner wil kopen en ik ruil hem voor Tammy waarom moet ik dan nog het volle bedrag betalen?

 

Ultimate Team Modes:

- Maak een aparte mode voor Season Objectives, Player objectives, Milestones want dit moet niet in Rivals

- De spelers in Milestones zijn goed maar er moet meer gebeuren, meer Leagues, betere upgrades

- Voor Season Progress moet er minder tifo,badges,.. zijn want niemand gebruikt deze.

- Maak de draft goedkoper, het is een spel en een spel moet leuk zijn

- Verander de rewards voor Rivals tijdens het jaar, bv rond kerstmis en dan rond mei kan je de rewards veranderen.

- Breng "Toernooien" terug en geef ons packs en speciale spelers om te spelen. Ook doe dit met speciale teams zoals "11 silvers in starting sqaud" of "speel met een belgisch team"

- Waarom is er nog altijd chemistry in FUT? Waarom kan ik niet spelen met wie ik wil? Ik zou een driehoek moeten kunnen maken met Courtois, Boateng & Van Dijk

- Meer Position changes, het is toch dom dat ik Lacazette naar een CDM kan brengen maar Messi naar een ST kan niet? of Van Dijk naar RB

- Maak de spelers die je als SBC uitbrengt beter bv het is Juni & deze Aduriz heeft 66 stamina, waarom geef je hem geen 90 ofzo?

- Als ik de Premier League SBC aan het doen ben en ik selecteer Arsenal dan zou de settings al op Arsenal moeten staan zodat ik de spelers er gewoon in moet zetten

- Bij "Team of the Week" moet er een sectie bestaan voor andere promo's bv "TOTY" of "Future Stars" waar ik al de spelers kan bekijken.

- Als ik naar de transfermarkt ga dan zou er bij Kwaliteit een sectie moeten zijn met al de speciale kaarten zoals "TOTY" of "Future Stars" en ik zou moeten kunnen zoekn naar Rare en Non-rare voor gouden, zilveren en bronze spelers

- ..

 

Ultimate Team Gameplay:

- Verwijder Custom Tactics!!!!!

- Het hele jaar heb ik tegen mensen moeten spelen die hun tactics op "drop back" hebben staan, dit is gewoon saai

- Defensieve AI is te sterk en vooral als er drop back word gebruikt

- Geen skillgap, dit spel draait allemaal rond taktieken en geluk

- Iedereen speelt met dezelfde formatie, 4231 omdat het de meta is

- Als ik met TOTS Ramos iemand tackle dan moet ik gewoon de bal terug krijgen, in dit spel moet ik mijn tegenstander 20 keer tackelen om dan alsnog de bal te verliezen

- Ik kan een film langer maken dan star wars waarin ik laat zien hoeveel keer ik de paal/lat heb geraakt met spelers zoals Drogba, TOTS Messi,...

- De gameplay kan veranderen in hetzelfde spel, ik kan 2-0 winnen waar mijn spelers domineren, ze passen de bal goed, ik krijg de bal terug en in de 2de helft kan dit veranderen waarbij mijn spelers niets meer kunnen

- De scheidsrechters maken soms domme fouten of soms dan doen ze niks

- Handball, vooral als de keeper uit de box is

- Maak Headers beter, ik heb Drogba in mijn team en staat bekend voor de kopbal tegen Bayern en mijn Drogba heeft 91 heading dus waarom kopt hij de bal er telkens weer over/naast?

- één van de grootste problemen zijn de servers, deze moeten gewoon beter want de gameplay is zo traag van donderdag-zondag

 

Ik hoop dat er iemand van EA dit ziet en er iets aan doet want ik hou van fifa, ik hou ervan om mijn eigen team te maken maar FIFA20 was gewoon saai. Maak FIFA21 leuk, ik wil met silvers kunnen spelen, ik wil met formaties spelen die ik leuk vind en niet omdat het de meta is.

Bericht 1 van 48 (1.827 Weergaven)
0 Kudos

Unfair fifa

★★★ Newbie

Waarom hebben ze fifa zo oneerlijk gemaakt ?

Bericht 2 van 48 (1.752 Weergaven)

Re: Unfair fifa

★ Guide
@yarnoo Zodat je geld uitgeeft aan packs voor betere spelers, ik heb meer dan 250 games gespeeld & het is echt vuil hoe slechte spelers kunnen winnen door gewoon "drop back" te spelen.
Bericht 3 van 48 (1.740 Weergaven)

What happened?

★ Guide

Wat is er gebeurt met dit dan? Ik dacht dat we de beste gameplay gingen krijgen maar het is gewoon FIFA20 2.0 geworden.

- Servers waren down met de eerste promo

- Drop back is terug

- AI blocks

- Rebounds na tackles

- Passing is het slechtste dat ik ooit heb gezien

- SBC's zijn weer veel te duur voor wat ze waard zijn

-...

ElDDqk5W0AATpH1.png

 

Bericht 4 van 48 (1.799 Weergaven)

Re: What happened?

★ Guide
Bericht 5 van 48 (1.795 Weergaven)
0 Kudos

Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★★★ Novice

Hallo mensen,

 

Hebben meer van jullie last van dat de verdedigers anders reageren dan in Fifa 20 en de voorgangers het geval was?

 

Ik merk dat verdedigen echt niet meer te doen is, het lijkt net alsof de spelers soort van om de tegenstander heen draaien of als het ware dat ze die voorbij lopen ipv dat ze fatsoenlijk te besturen zijn.

 

Wat is dat toch?

Is dit een bug wat in Fifa 21 zit of heeft dat met de besturings instellingen te maken?

Bericht 6 van 48 (1.813 Weergaven)

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★ Guide
@Fifaforever1974 nee, gewoon de gameplay
Bericht 7 van 48 (1.801 Weergaven)

Re: Verdedigers lopen raar tijdens verdedigen

★★★ Novice

Dus daar valt niks meer aan te doen?

Bericht 8 van 48 (1.803 Weergaven)
0 Kudos

Re: What happened?

EA SPORTS FC Team

Hey @RedDevilsBE1234,

 

Ik heb juist veel positieve dingen gelezen over de Gameplay en met name over het verdedigen. 

 

Als je feedback hebt over andere aspecten van de gameplay, dan zie ik graag voorbeelden in de vorm van videos van je zodat ik deze feedback door kan geven. Voor gameplay feedback/bugs/issues zijn er altijd videos nodig aangezien deze veel meer informatie geven. 

Jason.png
Bericht 9 van 48 (1.793 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help