Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion

Op 5 juni komt er een nieuw uitbreidingspakket voor de Sims 4. In het Engels heet het 'Eco life style' en in het Nederlands 'Ecologisch leven. https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/expansion/the-sims-4-eco-lifestyle

Ik vind het nieuwe pakket heel goed passen bij 'klein wonen' en ik zie er naar uit om met dit spel aan de slag te gaan. Wat vinden jullie ervan? Gaat EA de goede kant op met dit soort uitbreidingen of wil je toch liever iets anders zien? Ga je het aanschaffen als je weet dat het de standaard prijs moet kosten of wacht je liever even? 

Ik wacht met spanning op jullie reacties.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 1 van 13 (1.065 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@EA_Jason Afgelopen Hemelvaartsdag was er nog een uitgebreide preview van het Eco Leven uitbreidingspakket op twitch: Hier is de link https://www.twitch.tv/thesims en alvast een voorproefje van de inhoud van het spel! Werkelijk prachtig!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 13 (1.002 Weergaven)

Alle reacties

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

EA SPORTS FC Team

Leuk topic @Trismagistos!

 

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie allemaal denken van onze nieuwe uitbreidingen Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 13 (1.048 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@EA_Jason Ik heb het pakket al besteld en vind het een mooie aanvulling. Wat mij betreft mogen er meer van dit soort 'milieuvriendelijke' uitbreidingspakketten komen. 😊 👌

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 13 (1.042 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@EA_Jason Afgelopen Hemelvaartsdag was er nog een uitgebreide preview van het Eco Leven uitbreidingspakket op twitch: Hier is de link https://www.twitch.tv/thesims en alvast een voorproefje van de inhoud van het spel! Werkelijk prachtig!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 13 (1.003 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

EA SPORTS FC Team

Ik had er een stukje van gezien ja, alle Simmers op werk vinden deze streams geweldig :D

Jason.png
Bericht 5 van 13 (991 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

★★ Novice

Mijn dochter heeft dit pakket en het is een ramp... Ze had een prachtig restaurant opgebouwd met 5 sterren en ineens wordt het leeg geroofd door klanten. Ik ben er inmiddels achter dat dit komt door ecologisch leven, de sims proberen spullen te recyclen, maar het is zo zielig voor haar. 

Ik kan nog geen oplossing vinden. Hopelijk weet iemand het hier... 

Bericht 6 van 13 (946 Weergaven)
0 Kudos

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@LouiseS82 Ecologisch Leven' heeft 'buurtactieplannen' waar je op kan stemmen.
Als je op de brievenbus klikt, kan je kijken welke buurt actieplannen er zijn en welke er actief is. Vermoedelijk is het plan 'Delen is lief' actief. Dit kan je herroepen door ook weer op de brievenbus te klikken en daarna zelf een ander buurtactieplan te starten.
Er is een ook een cheat om dit te doen. Daarvoor toets je ctrl, shift en c tegelijkertijd. Dan verschijnt er in de linker bovenhoek een wit raampje daarin toets je: 'testingcheats enabled', testistingcheats true' of 'testingcheats on'. Met deze cheatscodes aan kan je door met shift klik op de brievenbus jezelf invloedpunten geven en het geldende buurtactieplan gelijk teniet doen. Kies dan voor het restaurant bijvoorbeeld voor het buurtactieplan: 'Verenigde fijnproevers'.
Hopelijk is het nog niet helemaal te laat. Hartelijke groet en
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 13 (937 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

★★ Novice

Ah dat ga ik straks meteen proberen! Geweldig bedankt alvast voor je antwoord, ik ga haar restaurant weer even proberen te herstellen.

Bericht 8 van 13 (932 Weergaven)

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

★★ Novice

Helaas... Ik heb het geprobeerd maar nog steeds wordt het meubilair in het restaurant gestolen. Hopelijk volgt er snel een oplossing. 

Bericht 9 van 13 (920 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Wat denken jullie van het nieuwe uitbreidingspakket?

Champion
@LouiseS82 Ik zal eens kijken of er nog andere oorzaken kunnen zijn. Mogelijk dat een van de personeelsleden een Kleptomaan is of een combinatie van eigenschappen heeft die een en ander verergeren.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 13 (909 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help