Waarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover

door Sjonnick
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Waarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover

★★★ Novice

Hallo ik had een vraag,

waarom staat of stond er Voorlopig onder de 12+ rating van pegi op de sims cover

 

Ik zou graag hier antwoord op willen

 

 

M.v.g. Yanick

Bericht 1 van 3 (419 Weergaven)
0 Kudos

Re: Waarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heb je een oude foto van een DVD doosje, @Sjonnick. Dit was de voorlopige leeftijdsclassificatie, toen het spel net werd uitgebracht, of beschikbaar kwam. Het was afwachten wat PEGI er van vond en het resutlaat was toen nog niet duidelijk.

Het is gewoon 12 en zal waarschijnlijk niet worden verlaagd.
Naast de leeftijdsclassificatie, heb je nog de inhoudspictogrammen.
Zie bovenaan en rechts: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4
PEGI heeft de leeftijdsclassificatie opgesteld als 12 jaar. De meeste Sims spellen hebben dezelfde leeftijdsclassificatie namelijk.
https://pegi.info/nl/search-pegi?q=The+Sims+4&op=Zoeken&filter-age%5B%5D=&filter-descriptor%5B%5D=&f...
Meer informatie over PEGI, bezoek hun website: www.pegi.info/nl


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (389 Weergaven)
0 Kudos

Re: Waarom staat/stond er VOORLOPIG onder de pegi rating 12 van de cover

Champion
@Sjonnick De Pan European Game Information werkt ook nauw samen met andere ratings instituten. Toen de Sims 4 werd uitgebracht moesten ze met elkaar tot een eenduidige internationale rating voor het spel komen. Dat was nodig om alle spelers op de wereld vanaf een bepaalde leeftijdsklasse mee te kunnen laten doen. Inmiddels is het duidelijk dat deze rating overal geldt en is het predicaat voorlopig verdwenen.
Veel plezier met spelen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (376 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help