Waarom een aparete vlag voor Duitsland in battelfield 5

door wiigamer59
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Waarom een aparete vlag voor Duitsland in battelfield 5

★★★ Novice

Beste EA 

ik als een geschiedenis neurd vind het raar dat nazi vlaggen worden vervangen door een oude vlag van Duitsland van ww1 en het logo van de wermacht ik weet dat de Duitsers slechte dinge gedaan hebben tijdens de oorlog maar waarom de andere vlag

hopelijk krijg ik hier een antwoord op alvast bedankt

Bericht 1 van 2 (675 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Waarom een aparete vlag voor Duitsland in battelfield 5

Champion (Retired)

Het is lange tijd verboden geweest om games uit te brengen met deze vlaggen erin. Als de game maker het dan uit wil brengen in deze gebieden moet er een aanpassing plaats vinden en dat kost geld en werft mogelijk boze gezichten etc. Om dit te voorkomen is de gulden middenweg gekozen en is dit het resultaat.

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (623 Weergaven)

Alle reacties

Re: Waarom een aparete vlag voor Duitsland in battelfield 5

Champion (Retired)

Het is lange tijd verboden geweest om games uit te brengen met deze vlaggen erin. Als de game maker het dan uit wil brengen in deze gebieden moet er een aanpassing plaats vinden en dat kost geld en werft mogelijk boze gezichten etc. Om dit te voorkomen is de gulden middenweg gekozen en is dit het resultaat.

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 2 (624 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help