Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

door artOfficialdsgn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Waarom al die kosten en 💎 koop verleiding? Om het leuk te houden..

[ Bewerkt ]
★ Novice

*snip* because I saved my Diamonds not for one time clone bundle use only! The game is now totally build on making money money and again money... I have sollend Some money on this game, Thats normal and a good gestuurd But its not fun anymore with all those new uodated.. I feel mislead! And i’m not the only one in my clan..... 

 

EDIT door EA_Jason: Probeer niet de filter te omzeilen. 

Bericht 1 van 6 (2.266 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

EA SPORTS FC Team

Hey @artOfficialdsgn,

 

Op het Nederlandse forum kunnen we gewoon Nederlands spreken hoor Wink

 

Maar jouw feedback is dus dat je teveel diamanten moet betalen voor de clone tubes?

Jason.png
Bericht 2 van 6 (2.259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

★ Novice

Beste Jason,

 

Dat sowieso, er wordt überhaupt te veel geld gevraagd voor dingen. Ik heb al meerdere keren wat geld hier en daar uitgegeven aan dit spel, maar je moet t wel leuk houden en als je dan besluit om je overige diamanten uit te geven aan die tubes en er niet bij staat dat t voor eenmalig gebruik is, ja dan voel je je aardig genaaid. Had die diamanten beter kunnen bewaren voor wat anders.

 

Het spel is nu veel meer gebouwd op zoveel mogelijk geld verdienen, in mijn clan hoor er meer mensen over die zich hier aan storen. Niet dat jij er iets aan kan veranderen 😉. 

 

Het is totaal niet te vergelijken met een grote EA game voor je PlayStation of degelijke , sterker nog t is een vrij simpel gebouwd spel. Maar er worden uiteindelijk wel dit soort bedragen gevraagd om het spel leuk te houden. Helemaal na de laatste update, bijv. ook weer de aanpassing diamanten betalen om een Champions opnieuw te starten en bijv die hoofdprijs van 800 diamanten eruit te halen. Beetje jammer.

 

Nogmaals, ik spreek hier niet alleen vanuit mijzelf. 

 

Groet,

 

 

 

Bericht 3 van 6 (2.253 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

EA SPORTS FC Team

Ik begrijp het en ik zal jouw feedback doorgeven, daar zijn wij tenslotte ook voor. 

 

Er is altijd een grote discussie in mobile games over F2P vs P2P en de balans daarin goed te krijgen. 

Jason.png
Bericht 4 van 6 (2.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

★ Novice

Fijn dat je dat wilt doorgeven. Zojuist opnieuw een update geweest en weer iets waarvoor je toch eigenlijk maar weer gaat kopen terwijl er dus weinig diamanten meer te winnen zijn... “de Kluis” die automatisch kaarten wegneemt en er in stopt en dus waar je eigenlijk opnieuw met iets wordt verleid om straks wederom geld er in te stoppen.. 

 

volgensmij is het een tijd geleden zelfs op het nieuws geweest dat dit soort spelletjes soms meer op kansspelen gaan lijken een een gokverslavende werking heeft voor jongeren.. is ook niet wat EA wilt toch neem ik aan?

 

Hopelijk doen ze er iets mee 👍🏻

 

Vriendelijke groet

Bericht 5 van 6 (2.247 Weergaven)

Re: 625 💎 for 1 time 5 clone tubes???

★ Novice

Betse Jason,

 

Wederom, waar the F#ck geef ik nu weer 600 van die diamanten aan uit?! Om die zogenaamd bom volle kluis te openen?! Heb er geen moer, hij zit prop vol met kaarten voor dingen die ik niet gebruik, bijv 80x mohawk?! De nieuwr eenheden/troepen die ik in level 51 en 57 etc had vrij moeten spelen heb ik nog steeds niet? Terwijl ik alweer in 58 zit. Jullie naaien de boel gewoon. Ik zou zeggen refund me maar Mn diamanten terug want dit is echt onzin. 

 

Gr. Ruggero 

Bericht 6 van 6 (2.216 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help