Waarom Reizen in eigen woonplaats?

door MRochat
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Waarom Reizen in eigen woonplaats?

★ Novice

Hallo.

 

Wat ik eigenlijk had verwacht en het dus eigenlijk terug zou willen zien is: In Sims 3 kon je van de ene kant (van af jouw huis) naar de andere kant (naar je vriend of ander sim) LOPEN, dus naar de andere kant van het map,. Je sim word tuurlijk te moe en met de behoeften cheats kon je het wel halen Wink ). Nu in Sims 4 moet je zelfs reizen náár de buren, terwijl je tijdens joggen er wel langs loopt/jogt.

Dat je naar een andere wereld moet reizen ja, dat is normaal, of met een ander vervoer /auto/motor/ in plaats alleen een fiets, zelfs dan krijg je zo'n reis/laad scherm......

Bericht 1 van 3 (409 Weergaven)
0 Kudos

Re: Waarom Reizen in eigen woonplaats?

EA SPORTS FC Team

Hallo @MRochat,

 

Dat kan weleens kloppen, De sims 4 werkt natuurlijk iets anders dan De Sims 3 en het zou zomaar kunnen zijn dat het nodig is doordat de kavels en huizen groter zijn dan voorheen (meer polygonen dus grotere bestanden) waardoor alles niet direct in 1 keer geladen kan worden. 

 

Ik ben er niet 100% zeker van maar dat is meestal de reden waarom er laadschermen zijn, alles kan niet tegelijkertijd weergegeven worden. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (395 Weergaven)

Re: Waarom Reizen in eigen woonplaats?

Champion
@EA_Jason Ik had begrepen dat het ook te maken had met het feit dat de sims nu diverse emoties hebben en dat die spelinvloed doorwerkt in de spelkern (core) en dat dat onnoemelijk veel meer berekeningen vergt. Als al die informatie binnen een wereld moet functioneren heb je nog meer RAM geheugen nodig.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (386 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help